Radhoo Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Som topicen sier... hvordan fjerner man lyset i logitech musa? Den irriterrer meg når jeg ligger å sover om natta... Det er en mouseman optical ett eller annet... begynner å bli ett par å nå....
Bushnell Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 det som lyser opp logoen du mener? du får skru opp å se.. men er det en diode er det fullt mulig den er nødvendig å ha der.. så ville ikke anbefale å ta den ut med mindre noen vet det er mulig..
sveinsel Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Ligger du med den på puta eller? Det må da gå an å ta den under dyna
Radhoo Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 haha.. jeg har maskina 2 meter i fra meg og der ligger musa når jeg sover... maskina står på 24/7, men jeg har fiksa det nå.. Svart teip er kjekt å ha... åpna mus og satt på teipen over lyset...
zxni Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Som topicen sier... hvordan fjerner man lyset i logitech musa? Den irriterrer meg når jeg ligger å sover om natta... Det er en mouseman optical ett eller annet... begynner å bli ett par å nå.... Har du et mørkt underlag under musa ? Den skal ha et hvitt underlag, det har Logitech Europe fortalt meg. Er for å få den til å gå i standby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå