eXargy Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 internet nekter og gjøre som jeg vill den prøver og åpne perfectnav.com uansett va jeg finner på jeg har scanna med flere opdaterte adware spy sweepere og virus programmer perfectnav problemet kom sammen kazaa når jeg kvitta meg med kazaa slutta den med og prøve og åpne perfectnav men da står det bare fullført uansett hva jeg gjør har prøvd og reinstallere internet explorer ingen forskjell frustrert!!!!! SITTER PÅ EN ANNEN PC hjelp meg plz
robgar Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Trykk på verktøy -> alternativer for internett -> og se om pernacv.com står der om ja, skift til den siden du vil ha som startside f.eks www.startsiden.no
covah Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Høres ut som en jobb for Ad-Aware. Du har sikkert fått nå spyware dritt inn på PC'en din.
eXargy Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 rettelse: den søker etter området perfectnav.com uansett hva tilomme når jeg logger på msn og klikker på linken for og skjekke mail eneste tegn til internett er msn today som kommer automatisk når jeg logger på
covah Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Hmm... FØRSTE treff på google.com når jeg søkte på "perfectnav" var "Perfectnav - Adware removal instructions". Det lønner seg ALLTID å gjøre et lite søk på google.com før man spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå