Gå til innhold

Vi med Xbox går en spennende tid i møte!


Vectrex

Anbefalte innlegg

Husker for en god stund siden. Xbox blei spådd døden, men det forandret seg drastisk! Spillutvalget som før var ganske skralt er nå kraftig på vei opp. Og vi har mye å se frem til!

 

BC

Fable

Sudeki

Halo2

Ninja Gaiden

Morrowind GotY

DeusX 2

Baldurs Gate2

 

Bare for å nevne noen da...

 

Gleder meg!

Endret av Vectrex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange uvitende, godtroende fjols, her! Vel, GC salget har kvadruplet seg etter prisfallet. Det er forresten syv stykker i klassen som har satt GC på ønskelista etter at de prøvde Mario Kart hos meg. Le og gråt, kjære Xbox/PS2 fanboyer.

Det hjelper ikke! For dem som allerede har GC er det ingen spennende fremtid.

Selv om 1000 stykker plutselig fikk Commodore 64 til jul ville ikke det bety at det er spennende spilletitler på vei. Så det så!

Lenke til kommentar
Mange uvitende, godtroende fjols, her! Vel, GC salget har kvadruplet seg etter prisfallet. Det er forresten syv stykker i klassen som har satt GC på ønskelista etter at de prøvde Mario Kart hos meg. Le og gråt, kjære Xbox/PS2 fanboyer.

Det hjelper ikke! For dem som allerede har GC er det ingen spennende fremtid.

Selv om 1000 stykker plutselig fikk Commodore 64 til jul ville ikke det bety at det er spennende spilletitler på vei. Så det så!

 

Om spillene har kommet/kommer har lite å si. Hvis flere kjøper en maskin fordi på grunn av et spill som har kommet, så synes jeg det er bedre enn at man kjøper en maskin fordi det kommer et spill. Det vil si at GC tiltrekker seg mer oppmerksomhet, og at folk ikke går lei av spillene. Noe vi ikke har sett noe særlig tendenser til på Xbox og PS2. Folk kjøper en maskin for et spill, og selger alt rett etterpå. Snakker nå utifra egen erfaring.

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Mange uvitende, godtroende fjols, her! Vel, GC salget har kvadruplet seg etter prisfallet. Det er forresten syv stykker i klassen som har satt GC på ønskelista etter at de prøvde Mario Kart hos meg. Le og gråt, kjære Xbox/PS2 fanboyer.

Prøvde MarioKart selv her om dagen, syntes det var en skuffelse i forhold til den som var på N64! Men det er min mening ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...