Gå til innhold

Trackmania


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan ikke si jeg så stor tro på at det har kommet ut, står ingenting om det på hverken tothegame.com eller nforce.nl (en side som jeg forøvrig synes er meget nyttig når det gjelder å få en pekepinn på når spillene utgis og kommer i butikkene, datoer utgitt av produsentene har jeg mistet all tro på)

Lenke til kommentar
kan ikke si jeg så stor tro på at det har kommet ut, står ingenting om det på hverken tothegame.com eller nforce.nl

Det er i så fall dårlig av de nettstedene. Spillet har vært ute i Frankrike i snart ei uke, og i UK siden 28. november. Sjekk forumet på den offisielle hjemmesiden :)

 

Dessverre er ingenting klart i forhold til utgivelse i Norge enda. Det jobbes visstnok saken, men for øyeblikket må vi bare vente og se.

Lenke til kommentar
kan ikke si jeg så stor tro på at det har kommet ut, står ingenting om det på hverken tothegame.com eller nforce.nl

grunnen til at det ikke er på nforce.nl er fordi de ikke klarer å cracke det, tror det er en ny protection ting på spillet. men skal ikke gå mer innpå det

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Det kan fort ta måneder...

Et lite land som Norge kommer nok sist i rekken, er jeg redd. :(

Har selv bestilt det fra Amazon, og regner med å ha det i morgen/onsdag...

:yes:

 

Prøv å få deg visa/mc...

slipper du unna tollen? Det blir jo ca. kr. 311 (25.99) som spiller koster, + moms og gebyr.

Det blir dyrt...!

 

Hvis de ikke sender det som gave da? Noen som har prøvd det by the way, å sende ett spill fra amazon over 200kr. grensa som gave...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...