Gå til innhold

sminkekost til mineral-makeup


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Lurer på om noen kan anbefale en sminkebørste/kost til påføring av mineralsminke. Kune spurt på butikken, men der anbefaler de alltid dyreste produkt selv om det ikke er bete produkt.

Har sett en del videor på YouTube etc., men alle anbefaler litt forskjellige ting og bruker ofte uttalige produkter og koster på en rutine, og det ønsker ikke jeg. Ønsker bare en kost til hele ansiktet.

 

Og dessuten; skal kosten være har/fast eller mer løs/stor på toppen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig fornøyd med billigkostene mine: Beter All Round Makeup Brush, Beter Mineral Powder Makeup Brush, og Kicks Professional Powder Brush. Hvis du bare skal bruke kosten til mineralsminke, ville jeg gått for Beter sin mineralsminkekost eller Kicks sin pudderkost. Hvis du derimot pleier å bruke andre typer sminke, vil jeg anbefale å kjøpe Beter sin allround-kost.

 

Hvordan kosten skal være kommer helt an på hva du vil oppnå. Jo tettere/fastere hårene på kosten er, jo bedre dekkevne gir den. Jeg personlig foretrekker å bruke de typiske pudderkostene til mineralsminken, synes resultatet blir mer naturlig da.

Endret av bisou
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...