Gå til innhold

tips til klokking av 9700 pro

Xticy

Anbefalte innlegg

Skrevet

last ned omega 3.9 driveren og "registrer" kortet som et 9800 non pro...

du vil nå kunne klokke det mye lenger!

før:371/330

nå:400/344

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan klarte du å "reggen" til R420, kortet har jo ikke kopmmet ut engang, Hva får du i 3dmark 3 med den syke klokkinga der? Hva er hemmeligheten?

Skrevet

du får spørsmål om hvordan kort du har.... på 3.8 var det 9700pro-->9800se...(og mange andre selvfølgelig.. denne gangen fant jeg ikke denne og prøvde å regge den som 9800 i stedet!

tusen takk formann... bare hyggelig å dele de få positive tingene jeg klarere å utrette!

Skrevet
du får spørsmål om hvordan kort du har.... på 3.8 var det 9700pro-->9800se...(og mange andre selvfølgelig.. denne gangen fant jeg ikke denne og prøvde å regge den som 9800 i stedet!

tusen takk formann... bare hyggelig å dele de få positive tingene jeg klarere å utrette!

tror du skjer om jeg tar 9700pro-->9800se da?

Skrevet

Høres veldig rart ut. Dere er sikker på at dette hjelper. Mulig den viser høye MHz, men får dere mer ytelse også. Ett 9800 @680 på coren høres noe "tvilsomt" ut synes jeg. :no:

Skrevet

Satt også og tenkte på om dette gikk med 9700mp, det burde vel funker fett det?

Prøve når jeg kommer hjem.. ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har et Sapphire Radeon 9600xt firebladeedition.. Funker det å klokke detta høyere hvis jeg regger det som et annet kort med dissa omega driverne`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...