Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vedgående ressurser, så er min oppfatning at med et rent og enkelt skrivebord med Litestep, brukes det mindre eller marginalt større enn med orginal Windows. Stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ytelse fremfor alt. ;)

Har prøvd Litestep en gang før, men det er ikke noe program som er oppe går når man installerer Litestep? Forstår jeg det riktig, så kan man endre shell-filene med dette programmet.

Skrevet

Mener en som ligner på den som er i Windows. Skal ha snarveier til et par programmer bare, og kanskje HD. Kan også tipse om alternative modules med denne funksjonen, men har ikke funnet noe selv.

Skrevet (endret)

Kan hende jeg har misforstått nå, men du kan endre på snarveiene i popup menyen. Gå i litestep foldern -> Profiles -> (det som du heter) -> personal -> popup (åpne i notepad).

Øverst ser min sånn ut:

*Popup !New !Popup ;DO NOT DELETE THIS LINE

*Popup "FF" "$Browser$"

*Popup "Amp" "$AudioPlayer$"

*Popup "PS" "$GfxEditor$"

*Popup "IRC" "$IRC$"

Snarveiene her er Firefox, winamp, photoshop og mIRC. For å få en HD (det som står inne i " " er det som kommer til å stå på popupen

*Popup "C" "C:\"

For programmer kan du se i Evars som er i personal mappa, eller så kan du bruke snarveien til den:

*Popup "et eller anna program" "C:\programfiles\et eller anna.

Endret av Tho-mas
Skrevet

Ikke menyen som kommer når man høyreklikker. Mener en konstant quicklaunch bar som ligger nede i venstre hjørne. Er ikke en gang sikker på om xPopup er riktig module. Trenger egentlig bare å være en måte å lage en link til et program osv., med ikoner. Fant noe som heter Shortcut3, skal se om det fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...