Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

jo det gjør det..

 

Dere er sikkert litt lei av alt Vs snakket mitt nå, men jeg venter med å legge den ut på custo til neste uke, 50 % fordi jeg må teste det grundig først selv og de andre 50 % på rent djevelskap mot alle som vil ha den på custo :)

 

legger ut enda en beta her imens

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det heter "a shutdown", ikke "an" ;) Samme med "startpage", "wallpaper" og "commandline".
I know, men nå var original-wall skrevet sånn, og så tenkte jeg at det tross alt er unger som sier det. :thumbup:
Hvordan får dere XP-themet "overført" til Litestep? :hmm:
Photoshop
legger ut enda en beta her imens
Blir det en grå variant? Gammel-rosa er harde greier å matche :blush: Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Er det mye arbeid egentlig?
1. Kopiere deler fra .msstyle-filen inn i photoshop

2. Lim inn de i 6 bildefiler

3. velge font pluss font-farger i 1 config-fil.

9309259[/snapback]

Takker. Får vel sette meg ned og rote litt rundt en dag :)

 

Får forresten en liten bug i LS-themet (samma i Rosenrot versjonen). Det er akkurat som om linjen bare blir dyttet videre ut til høyre, og jeg er ikke helt sikker på hva som forårsaker det. Jeg har ihvertfall da ikke mulighet til å åpne/se tray-icons. Vet ikke om du var klar over det, eller om det i det hele tatt skjer for deg. Greit nok at recycle bare et par raske tastetrykk unna, men det er bare irriterende :p .

 

Edit;

Nå skjedde det ved at jeg åpner et hvilket som helst program som legger seg på oppgavelinjen, med systrayen åpen. Deretter "beveger" programmene seg bare delvis bortover og dekker etterhvert ikonene. Det fortsetter også etter at alt er dekket over. Whyes?! :wallbash:

Endret av jH-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Enkle på hvilken måte?

Noen eksempler?

Noen kan du få hvis du tigger de som lagde det nok...?

Det er de som ikke er utgitt, og som kun sendes rundt i det mørke og skulme customizing-kretsene, altså de som er medlemmer på customize/GSM, eller henger på #nuance :p

 

Hvis det var dette du mente da.

Er trøtt :whistle:

Lenke til kommentar

Themes til hva ? Jeg bruker Samurize og Emerge Desktop/Launcher osv. Leter ikke etternoe tema etter det jeg vet, men et eller anna så man kan lage knapper ut av bilder.

 

StigF: Får ikke tatt bort teksten, gjør jeg vel ? :confused:

 

Og btw sånn jeg har det nå med Emerge Desktop (vet ikke om noen av dere har prøvd det) så har jeg ingen ikoner fra windows på desktopen. Windows Desktopen vises ikke i det hele tatt. Emerge har lagt seg oppå ellernoe, så har ingenting av ikoner

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...