Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
men liker en clean og enkel startmeny jeg
Clean og enkel? Jeg syns ikke at 'windows classic' er det. I hvertfall ikke når taskbaren er så enorm som du har den. men hvis du på død å liv vil bruke 'Windows Classic' anbefaler jeg å pynte den litt med 3DCC Endret av Tordenflesk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tordenflesk: Lurte på om du kunne poste configen din? Du har noen ting jeg vil "låne" ^^

Forresten, hvilken RSS er det du abbonerer på til høyre der?

Skrevet (endret)
Tordenflesk: Lurte på om du kunne poste configen din? Du har noen ting jeg vil "låne"  ^^
Forresten, hvilken RSS er det du abbonerer på til høyre der?
Overklokking.no, programmer.no, hardware.no, Gamer.no, digg.com, VG innen/utenriks-nyheter, VG "Rampelys" og også en hel haug med pod/vidcast. Endret av Tordenflesk
Skrevet (endret)

Er det bare med meg, eller skjer det med dere også at tv-programmet av og til ikke oppdaterer seg på en eller to dager?!?!?!? Begynner å bli litt frustrert over det nå :dontgetit:

Må bare si også, wtf skal du med været på pcn din? Jeg går aldri ut uansett, og om jeg skal så skrur jeg på Tv2 og ser på de vakre pigene der :) Isåfall...

Endret av Spar
Skrevet
Er det bare med meg, eller skjer det med dere også at tv-programmet av og til ikke oppdaterer seg på en eller to dager?!?!?!? Begynner å bli litt frustrert over det nå  :dontgetit:

5346291[/snapback]

Det er bare deg.

Skrevet

Hva bruker du for å få ett penere theme som istedenfor windows xp style, og windows standardstil,? windowsblinds eller?

Skrevet (endret)
Er det bare med meg, eller skjer det med dere også at tv-programmet av og til ikke oppdaterer seg på en eller to dager?!?!?!? Begynner å bli litt frustrert over det nå  :dontgetit:

5346291[/snapback]

Det er bare deg.

5346298[/snapback]

Nope, skjer med meg og, blitt så frusterende at jeg har byttet til det danske KabelTV skriptet.

edit: Hvilket er 10 ganger bedre da det streamer fra nettet istedet for å laste ned en fil hvert 5 min. KabelTV oppdateres ca hvert 20 sek, og nei, det bruker ikke mye nett kapasitet

Endret av Impetus90
Skrevet

5346291[/snapback]

Det er bare deg.

5346298[/snapback]

Nope, skjer med meg og, blitt så frusterende at jeg har byttet til det danske KabelTV skriptet.

edit: Hvilket er 10 ganger bedre da det streamer fra nettet istedet for å laste ned en fil hvert 5 min. KabelTV oppdateres ca hvert 20 sek, og nei, det bruker ikke mye nett kapasitet

5346657[/snapback]

Interrisert i å gi meg en link muligens?

Skrevet
de til y'z dock? wincustomize

5330046[/snapback]

tenkte på de som er på skrivebordet....

Tordenflesk: hvilket VS bruker du nå?

5347160[/snapback]

Element_icons @ customize.org

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...