Gå til innhold

Vinteropplag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du har altså ikke gått i opplag hvilket man kunne tro på pausa du har hatt.

Litt urolig ute på venstrekanten så jeg forsøkte med beskjæring, men oppdaget jeg måtte ta mer enn jeg trodde for å unngå linjer direkte i krysset eller urolig avslutning mot venstre så da må man kanskje innenfor de ti vertikale "utvekstene" på båten.

Men du har jo litt å gå på oppe og nede også så kombinasjonsbeskjæringer her er tilstede som vil gi et spesielt bilde med linjer farger og ikke minst glød.

Men kanskje er dette mitt utslag av interessen for mer abstrakte uttrykk?

 

Roar

Lenke til kommentar

Så du har altså ikke gått i opplag hvilket man kunne tro på pausa du har hatt.

Litt urolig ute på venstrekanten så jeg forsøkte med beskjæring, men oppdaget jeg måtte ta mer enn jeg trodde for å unngå linjer direkte i krysset eller urolig avslutning mot venstre så da må man kanskje innenfor de ti vertikale "utvekstene" på båten.

Men du har jo litt å gå på oppe og nede også så kombinasjonsbeskjæringer her er tilstede som vil gi et spesielt bilde med linjer farger og ikke minst glød.

Men kanskje er dette mitt utslag av interessen for mer abstrakte uttrykk?

 

Roar

Takk så mye for konstruktiv tilbakemelding, Roar! Neida, jeg har ikke gitt meg... har vel bare vært en runde i "rommet" og prøvd å finne litt mer utav hva jeg vil med bildene mine... Ikke helt lett. Er mer interessert å finne ut hvordan jeg kan få dem til å IKKE se ut slik jeg fanget dem enn motsatt - så da vet jeg ikke helt om dette er forumet å presentere dem i... ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...