ethomassen Skrevet 18. desember 2016 Skrevet 18. desember 2016 Morgengry i desember Bildet er fjernet.
Fotoskrulla Skrevet 18. desember 2016 Skrevet 18. desember 2016 Veldig lekkert Elisabeth! Synes V2 ble best, men du kunne godt kuttet himmelen ned til 1/3 av bildet. 1
ethomassen Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Skrevet 19. desember 2016 Veldig lekkert Elisabeth! Synes V2 ble best, men du kunne godt kuttet himmelen ned til 1/3 av bildet. Takker-og God Jul
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2016 Skrevet 19. desember 2016 Kommer akkurat fra et bilde der juleribba slapp unna i år - og så kommer jeg direkte til der pinnekjøttet også slapp unna. Jeg ville kutta vekk 60% av himmelen for å øke dybdefølelsen. men du behøver ikke være enig med meg. Nevner forøvrig at jeg liker himmelen i V2 best og nevner at det jo er mulig å øke kontrast og dempe lys bare på himmelen ved isolere den. Men sauene ble jo ikke mørkere enn at man jo ser dem i V2 også. Roar 1
ethomassen Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Skrevet 19. desember 2016 Kommer akkurat fra et bilde der juleribba slapp unna i år - og så kommer jeg direkte til der pinnekjøttet også slapp unna. Jeg ville kutta vekk 60% av himmelen for å øke dybdefølelsen. men du behøver ikke være enig med meg. Nevner forøvrig at jeg liker himmelen i V2 best og nevner at det jo er mulig å øke kontrast og dempe lys bare på himmelen ved isolere den. Men sauene ble jo ikke mørkere enn at man jo ser dem i V2 også. Roar TAKKER-Ja- ser det selv også. Ha en fin julehelg
Ragnar Skj Skrevet 19. desember 2016 Skrevet 19. desember 2016 Fint lys og fint motiv. V2 med mest "trykk" i. Mvh Ragnar 1
ethomassen Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Skrevet 19. desember 2016 Fint lys og fint motiv. V2 med mest "trykk" i. Mvh Ragnar Takker- God Jul
Anbefalte innlegg