DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Hvilken nettleser anbefaler du? Og hvilken bruker du selv? hvorfor? Selv bruker jeg opera, men det er så sinnsykt irriterende at den bruker så lang tid på å laste opp bilder i tillegg til at det noen ganger bare kommer påå en firkant hvor det står "bilde". Hadde vært fint å fått ordna det.. Ellers så liker ejg opera pga. at man kan se hastigheten på siden du laster opp..
goggi Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 internet explorer 6. rask å starte og alle sider fungerer har prøvd opera også, men den bruker så ang tid å starte + at mange sider ikke fungerer.
hn66 Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Jeg bruker Mozilla Firebird og IE 6.0. IE brukes til nettbank og en del andre sider som ikke kommer godt ut i Mozilla. Hvem har sagt man bare må bruke en nettleser
JuZt3r Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Opera 7.23. Den er rask, nokså stabil og så kjører jeg mozilla på -veldig- få sidene opera ikke klarer.
Godrick Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Jeg bruker Mozilla Firebird og IE 6.0. IE brukes til nettbank og en del andre sider som ikke kommer godt ut i Mozilla. Hvem har sagt man bare må bruke en nettleser Jeg bruker IE 6.0, opera 7.21 og mozilla 1.5.
OgnOmm Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Opera... tilogmed på nettbank. Har ikke merket at bilder er spes trege her da..
mariux Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 MozillaFirebird, raskere og mindre krevende enn Mozilla
El-Hadji Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Sportssidene på vg mokket opp med opera, når de hadde den wrc rally reklamen som følger etter deg helt nede i browseren... ellers funker opera ganske bra..
Royal Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 (endret) Bruker både Opera og IE. Synes de er like raske(trege ) til å laste opp bilder. Noen ting fungerer ikke med Opera i det hele tatt(f.eks bitrorent) EDIT:bitrorent.. SKRIVELEIF Endret 30. november 2003 av Royal
dansesareven Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Bruker Safari Og Opera, når jeg bruker Win-maskiner ...
Energi Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Jeg bruker Avant Browser som fungerer utmerket. Innebygd Pop up killer m.m. Anbefales på det varmeste.
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Forfatter Skrevet 30. november 2003 Hva er bittorent, eller jeg mener hva er det? åssen bruker man det?, lurer fært.. OGså lurer jeg på hvordan man bruker FTP programmer, selv har jeg WT_FTP.pro eller noe (fra ipswitch.com i hvertfall) Skjønner ikke åssen man bruker det jeg..
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Forfatter Skrevet 30. november 2003 Jeg bruker Avant Browser som fungerer utmerket. Innebygd Pop up killer m.m.Anbefales på det varmeste. Hvor får jeg lasta ned den da??
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Forfatter Skrevet 30. november 2003 Jeg bruker Avant Browser som fungerer utmerket. Innebygd Pop up killer m.m.Anbefales på det varmeste. Hvor får jeg lasta ned den da?? Glem det! Fant det ut selv, hehe trengte bare å søke på cnet
Dollar Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 IE6.0 med google-toolbar search/popup-killer. toolbar.google.com - anbefales!
mandela Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 firebird 0.7, fungerer også uproblematisk med flere nettbanker.
tore- Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Bittorent funker ypperlig i Opera, du må bare legge til hvilket prog. .bittorent filer skal åpnes ikke. Si heller neste gang at "jeg ikke får det til" enn at du skriver "det og det ikke funker..." Bruker selv opera og mozilla, mozilla er den beste totaltsett, fra mitt synspunkt.
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Forfatter Skrevet 30. november 2003 Bittorent funker ypperlig i Opera, du må bare legge til hvilket prog. .bittorent filer skal åpnes ikke. Si heller neste gang at "jeg ikke får det til" enn at du skriver "det og det ikke funker..." Bruker selv opera og mozilla, mozilla er den beste totaltsett, fra mitt synspunkt. Men åssen bruker man bittorrent? Har ikke skjønt det jeg
v0iDDr0iD Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 DaRe_deVI|: bittorent offisiell hjemmeside - http://bitconjurer.org/BitTorrent/ Her får du en liten introduksjon til konseptet. ...et søk på google er alt som skal til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå