Gå til innhold

Huawei mate 8 dual sim? !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort?

 

Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube)..

 

Er det nokon med erfaring her?

 

det er enten plass til 2 sim eller 1 sim og 1 sd kort i mange telefoner.. gjetter på det er det problemet der du har støtt på. tar du ut sd-kortet er det mao. plass til et ekstra simkort.

 

litt viktig å sjekke ut det før man kjøper telefon har jeg funnet ut av.

Lenke til kommentar

 

Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort?

 

Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube)..

 

Er det nokon med erfaring her?

det er enten plass til 2 sim eller 1 sim og 1 sd kort i mange telefoner.. gjetter på det er det problemet der du har støtt på. tar du ut sd-kortet er det mao. plass til et ekstra simkort.

 

litt viktig å sjekke ut det før man kjøper telefon har jeg funnet ut av.

Dette var eg klar over, så eg har ikkje sd kort, men det går liksom ikkje ann å sette inn sim kort nr 2.. Det er dette eg ikkje får til å stemme

Lenke til kommentar

 

 

Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort?

 

Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube)..

 

Er det nokon med erfaring her?

det er enten plass til 2 sim eller 1 sim og 1 sd kort i mange telefoner.. gjetter på det er det problemet der du har støtt på. tar du ut sd-kortet er det mao. plass til et ekstra simkort.

 

litt viktig å sjekke ut det før man kjøper telefon har jeg funnet ut av.

Dette var eg klar over, så eg har ikkje sd kort, men det går liksom ikkje ann å sette inn sim kort nr 2.. Det er dette eg ikkje får til å stemme

 

 

...så er det dette med sim og microsim etc da ... nyere simkort kan du jo dele opp i mindre størrelse.. kan det være der problemet ligger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...