HiAceRobin Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort? Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube).. Er det nokon med erfaring her?
marius77 Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort? Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube).. Er det nokon med erfaring her? det er enten plass til 2 sim eller 1 sim og 1 sd kort i mange telefoner.. gjetter på det er det problemet der du har støtt på. tar du ut sd-kortet er det mao. plass til et ekstra simkort. litt viktig å sjekke ut det før man kjøper telefon har jeg funnet ut av.
HiAceRobin Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Skrevet 12. desember 2016 Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort? Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube).. Er det nokon med erfaring her? det er enten plass til 2 sim eller 1 sim og 1 sd kort i mange telefoner.. gjetter på det er det problemet der du har støtt på. tar du ut sd-kortet er det mao. plass til et ekstra simkort. litt viktig å sjekke ut det før man kjøper telefon har jeg funnet ut av. Dette var eg klar over, så eg har ikkje sd kort, men det går liksom ikkje ann å sette inn sim kort nr 2.. Det er dette eg ikkje får til å stemme
marius77 Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort? Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube).. Er det nokon med erfaring her? det er enten plass til 2 sim eller 1 sim og 1 sd kort i mange telefoner.. gjetter på det er det problemet der du har støtt på. tar du ut sd-kortet er det mao. plass til et ekstra simkort. litt viktig å sjekke ut det før man kjøper telefon har jeg funnet ut av. Dette var eg klar over, så eg har ikkje sd kort, men det går liksom ikkje ann å sette inn sim kort nr 2.. Det er dette eg ikkje får til å stemme ...så er det dette med sim og microsim etc da ... nyere simkort kan du jo dele opp i mindre størrelse.. kan det være der problemet ligger?
pus736 Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 eg har honor 7, og d går to sim kort i den pgså.men sim korta ligg på fprskjellig måte,mener det ene ligger bak frem og er rotert 90 grader i forhoold til d andre. litt vanskelig å forklare
HiAceRobin Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Skrevet 12. desember 2016 eg har honor 7, og d går to sim kort i den pgså.men sim korta ligg på fprskjellig måte,mener det ene ligger bak frem og er rotert 90 grader i forhoold til d andre. litt vanskelig å forklare Dette sku eg likt eit bilde av om mulig..
Syar-2003 Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 (endret) Det er jo illustrert i bruker manualen. Huawei Mate 8 User Guide http://download-c.huawei.com/download/downloadCenter?downloadId=66563&version=250940&siteCode=worldwide Endret 12. desember 2016 av syar2003
HiAceRobin Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Skrevet 13. desember 2016 Det er jo illustrert i bruker manualen. Huawei Mate 8 User Guide http://download-c.huawei.com/download/downloadCenter?downloadId=66563&version=250940&siteCode=worldwide Greio er at skuffa mi ikkje er lik som manualen..
Syar-2003 Skrevet 13. desember 2016 Skrevet 13. desember 2016 Kanskje du har NXT-L09 da og ikke Dual SIM modellen NXT-L29 http://consumer.huawei.com/en/mobile-phones/mate8/specifications.htm
HiAceRobin Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Skrevet 13. desember 2016 Kanskje du har NXT-L09 da og ikke Dual SIM modellen NXT-L29 http://consumer.huawei.com/en/mobile-phones/mate8/specifications.htm Der har du funne svaret.. Takk takk! Får pakke telefonen tilbake i eska og returnere den då..
Chutikran Skrevet 14. desember 2016 Skrevet 14. desember 2016 Sånn er det med den saken. Case closed... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå