Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nye minner og pcen har blitt treig og uresponsiv


Anbefalte innlegg

På fredag oppgraderte eg PCen min. Eg kjøpte ein i7-6700k, og eit Asus Z170 hovedkort pluss 16GB Corsair Vengeance 3000 Mhz. Alt fungerte veldig bra. I dag fekk eg 16 GB ram til. Samme type. Eg bestilte først fra komplett, men når dei plutseleg ikkje hadde dei inne, måtte eg bestille fra ein annen plass. Det var minnen frå komplett som kom i dag, etter ein uke på reis hos posten. 

 

Eg satt dei inn i PCen for 2 timer siden, og pcen blei med ein gang veldig uresponsiv. Eg trykker på eit program, eller ser ein youtube video og den buffer i fleire minutter. Skjølv om eg kan bevege musen så er det ingen ting som svarer før det har gått mellom 5 og 10 minutter. På 90 minutter klarte eg kun å sjå to youtube videoer på 7 minutter, ettersom alt tar veldig lang tid. 

 

Eg tenkte at eg kanskje hadde fått dårlige minner, eller at dei blei ødelagt, så eg tok dei ut, men PCen er fortsatt treig, uresponsiv og den fryser og bruker 10 minutter på å starte eit program eller gå inn på ein webside. Berre det å få dette innlegge gjennom tok veldig lang tid.

 

Eg har ikkje peiling på korleis eg kan løyse dette problemet. Eg vil sikkert prøve å ta ut dei andre minnene mine og å sette dei tilbake å sjå om PCen går tilbake slik den var i går. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp og se etter nyere bios. 32GiB er ikke normalt og så vet jeg de anbefaler ett sett med 4x8.

Eg glemte å skrive at det er 4x8GB med Corsair Vengeance 3000 MHZ. Eg fekk dei berre i to bolker fra to forskjellige butikker. Med dei to første 8GB brikkene gjekk det bra, men etter å settet dei nyaste så blei alt veldig tregt. Berre å starte på Chrome tok 5 minutter før det såg utsom den gjore noe. Har toke bios til Default, og gjort Clear RTC Ram. Eg får oppdatere bios.

 

Det eineste eg har gjort i bios er å ta ram hastigheiten opp til 3000 MHZ, fra standard 2133 MHZ. Eg har ikkje sånn veldig mye peiling på bios.

Endret av Spøkelsefjes
Lenke til kommentar

Tror nok det er kræsj mellom OC på CPU og XMP profilen :)

En liten felle dette

Viss det var kræsj mellom OC på CPU og XMp ville ikkje resette bios eller ta biosen tilbake til default setting rette på dette?

 

Eg har reset bios, ta den tilbake til default, toke ut dei nye 2x8GB ram, likevel er den like uresponsive. Alt går veldig treigt. Samtidig så får eg ikkje lastet ned drivere fra Asus på laptoppen min. Den sier det er nettverks feil eller noe sånt. Veldig rart. Eg trudde eg hadde instalert AI Suite 3, men det har eg tydeligvis ikkje. Men pcen tar ein evigheit i åpne dvden med driverene i. Akkurat tar no alt veldig lang tid, og er litt usikker på korleis eg skal få oppdatert bios. Spesielt med at Asus ikkje vil lag med laste ned drivere frå siden deiras. 

 

Feilen eg får fra Asus sin nettside, både fra PCen min og laptopen:

Dette nettstedet er ikke tilgjengelig

dlcdnet.asus.com-tjenerens DNS-adresse ble ikke funnet.

Endret av Spøkelsefjes
Lenke til kommentar

 

Jepp og se etter nyere bios. 32GiB er ikke normalt og så vet jeg de anbefaler ett sett med 4x8.

Eg glemte å skrive at det er 4x8GB med Corsair Vengeance 3000 MHZ. Eg fekk dei berre i to bolker fra to forskjellige butikker. Med dei to første 8GB brikkene gjekk det bra, men etter å settet dei nyaste så blei alt veldig tregt. Berre å starte på Chrome tok 5 minutter før det såg utsom den gjore noe. Har toke bios til Default, og gjort Clear RTC Ram. Eg får oppdatere bios.

 

Det eineste eg har gjort i bios er å ta ram hastigheiten opp til 3000 MHZ, fra standard 2133 MHZ. Eg har ikkje sånn veldig mye peiling på bios.

 

Jeg tenker slik: https://www.komplett.no/product/893832/datautstyr/minnebrikker/corsair-vengeance-lpx-ddr4-3200mhz-32gb#

Lenke til kommentar

 

 

Jepp og se etter nyere bios. 32GiB er ikke normalt og så vet jeg de anbefaler ett sett med 4x8.

Eg glemte å skrive at det er 4x8GB med Corsair Vengeance 3000 MHZ. Eg fekk dei berre i to bolker fra to forskjellige butikker. Med dei to første 8GB brikkene gjekk det bra, men etter å settet dei nyaste så blei alt veldig tregt. Berre å starte på Chrome tok 5 minutter før det såg utsom den gjore noe. Har toke bios til Default, og gjort Clear RTC Ram. Eg får oppdatere bios.

 

Det eineste eg har gjort i bios er å ta ram hastigheiten opp til 3000 MHZ, fra standard 2133 MHZ. Eg har ikkje sånn veldig mye peiling på bios.

 

Jeg tenker slik: https://www.komplett.no/product/893832/datautstyr/minnebrikker/corsair-vengeance-lpx-ddr4-3200mhz-32gb#

 

Du meiner at det er bedre å bruke eit sett med 2x16GB enn det er eit med 4x8GB? Akkurat no vil eg berre få det til å fungere med 2x8GB slik det gjorde i går. Eg vil berre at PCen min skal fungere igjen. 

Lenke til kommentar

Hvilket z170 har du, har du alle drivere oppdatert. Prøvd dette: DriverTalent http://www.drivethelife.com/

Pro Gaming/Aura. Eg tviler på at dei har er oppdatert ettersom eg innstalerte det som var på DVDen, men ettersom alt fungerte bra tok eg ikkje å lastet ned dei nyaste driverene. 

 

Når eg resett biosen så tok eg med ein gang minnene tilbake til 3000 mhz? Kanskje det er problemet?

Lenke til kommentar

Eg har resett bios tre ganager. Siste gang tok eg vekk batteriet, og følgte den andre måten via user guiden. Dei to siste gangene gjorde eg ingeting i bios. Enda er det ikkje løyst. Det er 5 minutter siden eg trykket på Chrome, og den har enda ikkje klart å åpne det. Eg tviler på at eg får instalert det driver poenget. Berre å få opp Innstillinger tar fleire minutter. Eg har ikkje peiling kva som faktisk er øydelagt og korleis eg skal fikse det. 

Lenke til kommentar

Som jeg skrev, du sa det funket før du satte inn 16Gib mere.

Satt inn alle brikkene riktig etter manualen? Jeg satte mine feil etter manualen på mitt x99 system. 5960x.

Bios oppdatering kan og hjelpe, Jeg slapp det, for jeg var problemet, ikke bios eller minnebrikkene mine

Ville eg vært i Windows viss eg satte brikkene feil? Det irriterer meg veldig at eg får samme feilmelding fra alle downlinkene fra Asus. Den DriverTalen greine fungerer heller ikkje. Vil berre oppdatere mouse/keyboard.

 

Kanskje eg skal prøve dei nye brikkene alleine? Redd for å blande dei. Akkuart no føles PC reponsiv, men så trykker eg på eit program og det tar lang tid før den svarer. Akkuart no kan eg ikkje gjere noe med twitter appen, den har berre fryst. Og det gjer den sikkert i 5-10 minutter. 

 

Edit: Endelig fekk eg lastet ned driveren for bios frå Asus sin sid. Så får prøve å oppdatere den. 

Endret av Spøkelsefjes
Lenke til kommentar

Ein liten oppdatering. Eg oppdarte bios ettersom den versjon eg hadde var relativ gammel. Det hjalp ikkje, men eg trur ikkje det gjorde ting mye verre. Så begynte eg å teste 8GB RAM i A2, og eit varsellys blinket, og den ville gå videre fra ein svart screen. Så eg skrudde av og trudde A2 kanskje var problemet, ettersom ifølge User Guiden så skal den være det første slottet du legger ram i. Eg setter minnen i B2, PCen går på og inn i Windows. Men problemet er ikkje løyst. Etter på tester eg minner i forskjellige konfigurasjoner og uten inne i B2 så vil den ikkje gå seg videre fra svartskjerm og varselampe (og lyd). Så konklusjonen min er at A2 ikkje var problemet.

 

Eg bestemmer meg for å prøve igjen med alle 4x8 GB RAM, ettersom eg tviler på at det nødvendigvis var dei nye minnene som var problemet. Med ein gang eg startet får eg ein feilmelding om at Overclock misslykkes. Dette trur eg er samme feil melding som første gang, men eg trudde ikkje nødvendigvis var ein feilmelding, men meir ein melding om at ny maskinvare var innstalert. Den ber meg trykke F1, og gå inn i bios.

 

Ifølge User Guiden så må du kanskje bruke ekstra kjøling til minnene viss du overklokker dei og/eller bruker 32GB ram. Så det eg trur har skjedd er at 32GB med 3000 MHZ var alt for mye for PCen. Det forklarer kvifor eg fekk problemer, men den forklarer ikkje kvifor eg ikkje kunne gå tilbake til 16GB, og ha det som før. PCen sliter like mye med 16GB som 32GB, så eg har ikkje peiling på kva det har øydelagt, eller om det i heile tatt har øydelagt noe. Det eg ikkje veit er korleis eg kan fikse det.

Lenke til kommentar

Eg trur eg fikset det. Eg byttet SSD med OS, med ein annen SSD som også har OS på. I begynnelsen av november, bestemte eg meg for å formatere SSD for å fikse på ytenlsen. Hjalp ikkje så veldig mye. Men istadenfor å formatere, bestemte eg meg for å instalere OS på ein ny SSD eg hadde som eg ikkje fekk plass til i PCen. Men kva som eigentlig er problemet på SSDen er vanskeleg å sei. Eg for formatere den, og installere WIn10 på nytt. Eg har ikkje bestemt meg for om eg skal bli med 16GB eller eg skal prøve 32GB, men ikkje med 3000 MHZ. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...