Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mor slo sønnen fordi hun mente han spilte for mye pc


Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/sorlandet/mor-slo-sonnen-fordi-hun-mente-han-spilte-for-mye-pc-1.13260745

 

 

Slik at barna må utdanne foreldre..............   :confused: 

 Men foreldre er å være ansvarlig for sine barn opp til 18 år. Barnevernet gir alle lover og til beste for barn, men ønsker å straffe foreldre ?? På samme tid en gang. Det logisk selvmotsigende. ...

Da foreldreskap i norge er det eneste verktøyet for en totalitær statsmakten .

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Barnevernet gir alle lover og til beste for barn, men ønsker å straffe foreldre ?? På samme tid en gang. Det logisk selvmotsigende. ...

 

Å ta vare på barn og straffe foreldre og ikke selvmotsigende. Skal man klappe barnet på hodet og la en mor som mishandler få gjøre som hun vil? Foreldre skal få straff de også. En tilfeldig person som utøver samme type vold vil få straff og blod er ikke noe magisk som gjør at man står over loven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hvor du vil, TS.  Men mener du at det er uberettiget at en forelder som har mishandlet sitt barn igjennom halve livet hans, ikke skal stå til rette for rettsystemet for det de har gjort...?    Min mor ble f.eks alvorlig mishandlet av min bestemor da hun vokste opp, men den gang var det ingen instans som kom henne til unnsetning.  Slik kan vi i alle fall ikke ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er skremmende mange i utlandet som mener at man kan gjøre hva man vil med egne barn: slå og mishandle. De mener at blodsbånd er det eneste viktige for et barn, og at foreldre er bra for barna uansett.
Leste en facebook-post på en kjent internasjonal side en gang der et innlegg om at å slå barn var greit hadde over 10.000 likes.

Når man ser på språket til TS er hun eller han utenlandsk, tipper jeg.

Det er bare et veldig ulikt syn på hvor mye en person "tilhører familien". I Norge mener vi at en person tilhører seg selv og har rett til å ikke bli slått, liten eller stor.

Endret av Kablam
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er skremmende mange i utlandet som mener at man kan gjøre hva man vil med egne barn: slå og mishandle. De mener at blodsbånd er det eneste viktige for et barn, og at foreldre er bra for barna uansett.

Leste en facebook-post på en kjent internasjonal side en gang der et innlegg om at å slå barn var greit hadde over 10.000 likes.

 

Når man ser på språket til TS er hun eller han utenlandsk, tipper jeg.

 

Det er ganske mange etniske norske som sliter med skrivevansker. Ikke ta det for gitt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er ganske mange etniske norske som sliter med skrivevansker. Ikke ta det for gitt.

 

 

Jeg snakker ikke om normale skrivevansker. Jeg snakker om at jeg rett og slett ikke forstår halvparten av setningene til vedkommende. Kan du oversette hele innlegget til norsk?

Det eneste jeg forsto var at vedkommende var kritisk til at barnevernet straffer foreldre som slår barn.

 

 

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er ganske mange etniske norske som sliter med skrivevansker. Ikke ta det for gitt.

 

Jeg snakker ikke om normale skrivevansker. Jeg snakker om at jeg rett og slett ikke forstår halvparten av setningene til vedkommende. Kan du oversette hele innlegget til norsk?

Det eneste jeg forsto var at vedkommende var kritisk til at barnevernet straffer foreldre som slår barn.

 

Jeg var litt for rask til å kommentere innlegget ditt, ser selv at det er store vanskeligheter med å forstå teksten til TS.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...