Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fryse ned sædceller også sterilisere seg?


Anbefalte innlegg

https://www.pop.org/problems-side-effects-men-vasectomy/

 

Et av de første hits jeg fikk nå.

Jeg har ikke lest det så jeg kjenner ikke inngående til innholdet.

 

Vil du vite mer så burde du prøve relaterte ord og fraser. Da burde det komme opp noen tusen sider med linker til diverse historier både positive og negative.

 

Kronisk smerte, allergi, ereksjonsproblemer, nedsatt sexlyst osv osv.

 

Du kan også gå inn på forum som dukker opp i google og lese hva folk skriver.

 

Vet ikke hva som er galt med pcn din om du ikke får opp treff når du googler på noe. Min finner millioner av sider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.pop.org/problems-side-effects-men-vasectomy/

Et av de første hits jeg fikk nå.

Jeg har ikke lest det så jeg kjenner ikke inngående til innholdet.

Vil du vite mer så burde du prøve relaterte ord og fraser. Da burde det komme opp noen tusen sider med linker til diverse historier både positive og negative.

Kronisk smerte, allergi, ereksjonsproblemer, nedsatt sexlyst osv osv.

Du kan også gå inn på forum som dukker opp i google og lese hva folk skriver.

Vet ikke hva som er galt med pcn din om du ikke får opp treff når du googler på noe. Min finner millioner av sider.

Jeg lurte på hva ulempene ved bruk av klinikker er og ikke ulempene av selve steriliseringen.
Lenke til kommentar

 

https://www.pop.org/problems-side-effects-men-vasectomy/

Et av de første hits jeg fikk nå.

Jeg har ikke lest det så jeg kjenner ikke inngående til innholdet.

Vil du vite mer så burde du prøve relaterte ord og fraser. Da burde det komme opp noen tusen sider med linker til diverse historier både positive og negative.

Kronisk smerte, allergi, ereksjonsproblemer, nedsatt sexlyst osv osv.

Du kan også gå inn på forum som dukker opp i google og lese hva folk skriver.

Vet ikke hva som er galt med pcn din om du ikke får opp treff når du googler på noe. Min finner millioner av sider.

Jeg lurte på hva ulempene ved bruk av klinikker er og ikke ulempene av selve steriliseringen.

 

 

å...

Det har jeg ingen kommentar til.

Min kommentar omhandlet kun min egen situasjon hvor jeg en gang vurderte sterilisering men ble skremt av hva jeg leste randomly på nettet vdr inngrepet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

å...

Det har jeg ingen kommentar til.

Min kommentar omhandlet kun min egen situasjon hvor jeg en gang vurderte sterilisering men ble skremt av hva jeg leste randomly på nettet vdr inngrepet.

Ok, men takk for at du forsøkte å svare. Det er også mulig å reversere sterilisering, selv om dette ikke alltid er 100 prosent suksesfulllt. Endret av FinneUt
Lenke til kommentar

å...

Det har jeg ingen kommentar til.

Min kommentar omhandlet kun min egen situasjon hvor jeg en gang vurderte sterilisering men ble skremt av hva jeg leste randomly på nettet vdr inngrepet.

Det er lurt å ikke lese random når man leter etter informasjon om helse - man bør bruke streng kildekritikk, og holde seg til kilder som kan verifiseres, ikke blogger og anekdoter fra 2001(ref lenken på toppen av siden).

 

https://nhi.no/animasjoner/mann/sterilisering-av-mann/ 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Bare å kjøre på! Tenke positivt og holde god flyt så når vi målet sammen! Folk betaler for å fryse ned hele kroppen sin så det å få fryst ned noen beger med jævelunger er vel ikke noe å bruke årevis på å tenke over her er det bare å peise på og få det fryst ned! Du kan jo bare adoptere hvis det skulle gå galt det er jo best for samfunnet uansett masse unger uten foreldre

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...