Gå til innhold

TEST: Intel NUC Kit NUC6i7KYK


Anbefalte innlegg

 

 

Synd denne ikke støtter 2.5 Gigabit ethernet eller Intel® Tri-Band Wireless-AC 18260.

 

Selv kunne jeg vurdert denne. Det denne testen ikke sier noe om er om det er samme større på hovedkortet som andre NUC?

 

http://www.aliexpress.com/store/product/Broadwell-Intel-NUC-Core-i7-5500U-HD-5500-Fanless-Mini-Industrial-PC-Windows-10-HTPC-ITX/1383581_32480074291.html

 

Hvorfor velger ikke intel NUC dette? Cpuen er vel noe utdatert også.

 

Den du linker til har en artig greie i salgsteksten.

4) Is Windows original with license (genuine)?

All of the OS preinstalled is cracked version, can use it directly in the long run.

 

De hadde lagt inn en Windows 10 Enterprise på min og satt dato til år 2070. Med en gang man stilte klokka og logget på nettet virket den(win10) ikke lenger. Jeg formaterte SSDen etter 5 min, men selve maskinen er super. Det eneste jeg ikke liker er at SD-kort leseren er litt treg og BIOS er rotete og alt for mange innstillinger.

 

Big red flag...

 

Jeg liker ikke å kjøpe noe fra tjuvradder, så det at de er frekke nok til dette er nok til at jeg holder meg langt unna. Hvem vet hva annet som er tjuvgods.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Kan noen svare meg på om jeg har valgt rett (eller hvertfall greit) utstyr til Nuc'en min? Jeg venter følgende i posten;

 

1stk. Intel NUC6i7

1stk. Crucial SODIMM 32GB DDR4 2133mhz (2 på 16gb).

1srk. Samsung 960 EVO 250gb SSD.

 

Benq - GL2460HM skjerm

Roccat Lua mus

Logiteck G105 tastatur

 

Funker dette sammen? Jeg skal bruke den til å spille litt med. Ikke veldig avanserte spill da.

 

Har heller ikke bestilt operativsystem ennå. Bør jeg bestille Windows 10 da, eller? :)

 

 

Mvh.

Sindre

Endret av sandvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...