DaRe_deVIl Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Spiller selvfølgelig ikke med den pcen, har fått ny med 2.6ghz, 512mb ram og 9700 129mb ram Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bare slenger inn ett kjapt spørsmål til. Er på andre oppdrag () i Thieves guild, men veit ikke åssen jeg skal få tak i nøkkelen. Det er jo ikke helt safe og knabbe nøkkelen fra mannen (sovor trandel) Da begynner han bare å sloss Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Snakk med han og n[r du har 70 eller 80 paa disposijon s[[ gir han deg nokkelen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Snakk med han og n[r du har 70 eller 80 paa disposijon s[[ gir han deg nokkelen. disposijon? hva er det? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Um... går det ann å sette navn på Custom level i pc versjonen? Synes det vart litt rart at det gikk på xbox og ikke pc. Et annet spørsmål: Jeg synes det er litt få tøffe rustninger i det spellet her, noen som veit om noen BRA plugins hvor det er sjekkelige tøffe rustninger? Noe som kansje likner litt på Chaos Horde i warhammer? Hadde vert morro. Powah to the Orcs!!!!! (And the Axes). Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Spiller selvfølgelig ikke med den pcen, har fått ny med 2.6ghz, 512mb ram og 9700 129mb ram Jeg har en Duron 650 MHz, 384 MB SD-ram og GeForce 2 MX 32 MB, og her går det fint. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Disposisjon som Corrax kaller det er hvor mye fyren liker deg..... Linja som er under Persuasion....... bare få den opp til 70-80 så gir han deg nøkkelen Få den opp ved å "admire" eller "taunt". selvfølgelig må du ha speechecraft til å gjøre dette.......... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Disposisjon som Corrax kaller det er hvor mye fyren liker deg..... Linja som er under Persuasion. ahh, stemmer det. Burde skjønt det. Skal uansett spille meg ihjel på morrowind i jula. må bare bli ferdig med xamen først Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Æsj, pokkers Mattetentamen, tar altfor mye tid. Jeg sitter nesten nærmest og fråder ved skolebenken...... Morrowind er et fantastisk bra spill! det finnes ikke bedre Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 OK! her er tellingen på hvor populære de forskjellige rasene i Morrowind er: Orc:3 Nord:3 Dark Elf:3 High Elf:1 Wood Elf:9 Breton:1 Imperial:2 Redguard:2 Argonian:0!! Khajiit:2 Ja Wood Elf fyker inn på en klar første plass, etterfulgt av en delt andreplass av Orc,Nord og Dark Elf, og på tredje ser vi Imperial,Reduard og Khajiit deretter kommer en delt plass mellom High Elf og Breton. Og før jeg glemmer det så kom Argonian på siste med 0. Ingen liker visst våre reptilkledde venner...... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Jeg spiller i evigheter, men jeg føler meg fortsatt som en amatør... Endret 10. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Begynte nettopp å spille igjen. Spiller som Redguard. Utmerket klasse. Har forresten aldri prøvd noen form for magiker skikkelig. Har vært så utrolig fornøyd med sverd og bue. Er det vanskelig? Har en følelse av at magiker-klasser har noe mer å by på i rollespill, selv om de ofte er vanskeligere å spille, men jeg har på en måte unngått dem i Morrowind... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Æsj, dobbelpost. Endret 10. desember 2003 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Problemet med morrowind synes jeg er at det er neste umulig å gå opp i skills som du er elendig i... f.eks hvis du suger i marksman skill (5-10 f.eks) så må du treffe målet ditt for å øke i skill, og med så lav skill så treffer du ikke målet, dermed så blir det verre.... Eneste løsning er å trene skillen høy nok til å treffe, men dette er uhorvelig dyrt igjen, i og med at du ikke kan skaffe deg så mye penger (siden kjøpmennene naturlig nok har limited med gold)... det går an, tar bare noe forferdelig lang tid. En fiks på dette, og mulighet for multiplayer på morrowind, og spillet vill vært historiens beste Lenke til kommentar
slash Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ingen liker visst våre reptilkledde venner...... de ER reptiler Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Akk ja..... reptil eller ikke..... de er noen nuffleduffer eller hva? Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Apoolox, Skaff deg marksman mod, et av de virkelig uunværlige moddene, kjøp training arrows, og skyt på blink! : ) Multiplayer morrowind, *sikle, drømme* P.S Om du leser Henry V, vil du nok se at egentlig var han alt annet enn en tulling : ) Endret 11. desember 2003 av Moondawg Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Apoolox, Skaff deg marksman mod, et av de virkelig uunværlige moddene,kjøp training arrows, og skyt på blink! : ) Multiplayer morrowind, *sikle, drømme* P.S Om du leser Henry V, vil du nok se at egentlig var han alt annet enn en tulling : ) takk for info, skal prøve marksman mod. PS. "for en tulling" i signaturen min er ikke siktet mot henry v det er en link til en tråd som har med en skikkelig tulling i mario å gjøre Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Er et par ting jeg lurer på. For det første, gjør det egentlig noe om jeg dreper commoners i smug og looter dem? Vennligst ikke kom med noen moralske skjenneprekener, takk, jeg vet hva jeg gjør. For det andre, hvor finner jeg oppskrifter på ting jeg kan lage? Dette gjelder for meg i første omgang alkymi-oppskrifter, men spells kan jo være kjekt å lære seg det også. For det tredje, hvis jeg installerer Tribunal (og/eller Bloodmoon, for den saks skyld), kan jeg fortsette på Morrowind-spillet mitt da? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Er et par ting jeg lurer på. For det første, gjør det egentlig noe om jeg dreper commoners i smug og looter dem? Vennligst ikke kom med noen moralske skjenneprekener, takk, jeg vet hva jeg gjør. For det andre, hvor finner jeg oppskrifter på ting jeg kan lage? Dette gjelder for meg i første omgang alkymi-oppskrifter, men spells kan jo være kjekt å lære seg det også. For det tredje, hvis jeg installerer Tribunal (og/eller Bloodmoon, for den saks skyld), kan jeg fortsette på Morrowind-spillet mitt da? 1:Neida, bare drep de små ynkelige commonerne du... Men det kan jo hende de hører til noen quests, og da kan det være kjipt å ha drept dem. 2:Ang alkymi: Bare blant sammen to ingredienser så har du en drikk med den effekten som begge har! Btw: alkymi kan være en sikkerlig gullgruve, folk betaler svært godt (selv for "potions" med negativ effekt). 3: Ja, du kan fortsette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå