Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Um... går det ann å sette navn på Custom level i pc versjonen? Synes det vart litt rart at det gikk på xbox og ikke pc.

Et annet spørsmål: Jeg synes det er litt få tøffe rustninger i det spellet her, noen som veit om noen BRA plugins hvor det er sjekkelige tøffe rustninger? Noe som kansje likner litt på Chaos Horde i warhammer? Hadde vert morro.

Powah to the Orcs!!!!! (And the Axes).

Lenke til kommentar

Disposisjon som Corrax kaller det er hvor mye fyren liker deg..... Linja som er under Persuasion....... bare få den opp til 70-80 så gir han deg nøkkelen

Få den opp ved å "admire" eller "taunt". selvfølgelig må du ha speechecraft til å gjøre dette.......... :yes:

Lenke til kommentar

OK! her er tellingen på hvor populære de forskjellige rasene i Morrowind er: :thumbs:

Orc:3

Nord:3

Dark Elf:3

High Elf:1

Wood Elf:9

Breton:1

Imperial:2

Redguard:2

Argonian:0!!

Khajiit:2

Ja Wood Elf fyker inn på en klar første plass, etterfulgt av en delt andreplass av Orc,Nord og Dark Elf, og på tredje ser vi Imperial,Reduard og Khajiit deretter kommer en delt plass mellom High Elf og Breton.

Og før jeg glemmer det så kom Argonian på siste med 0.

Ingen liker visst våre reptilkledde venner...... :cry:

Lenke til kommentar

Begynte nettopp å spille igjen. Spiller som Redguard. Utmerket klasse. Har forresten aldri prøvd noen form for magiker skikkelig. Har vært så utrolig fornøyd med sverd og bue. Er det vanskelig? Har en følelse av at magiker-klasser har noe mer å by på i rollespill, selv om de ofte er vanskeligere å spille, men jeg har på en måte unngått dem i Morrowind... :ermm:

Lenke til kommentar

Problemet med morrowind synes jeg er at det er neste umulig å gå opp i skills som du er elendig i... f.eks hvis du suger i marksman skill (5-10 f.eks) så må du treffe målet ditt for å øke i skill, og med så lav skill så treffer du ikke målet, dermed så blir det verre.... Eneste løsning er å trene skillen høy nok til å treffe, men dette er uhorvelig dyrt igjen, i og med at du ikke kan skaffe deg så mye penger (siden kjøpmennene naturlig nok har limited med gold)... det går an, tar bare noe forferdelig lang tid.

En fiks på dette, og mulighet for multiplayer på morrowind, og spillet vill vært historiens beste :p

Lenke til kommentar

Apoolox, Skaff deg marksman mod, et av de virkelig uunværlige moddene,

kjøp training arrows, og skyt på blink! : )

Multiplayer morrowind, *sikle, drømme*

P.S

Om du leser Henry V, vil du nok se at egentlig var han alt annet enn en tulling : )

Endret av Moondawg
Lenke til kommentar
Apoolox, Skaff deg marksman mod, et av de virkelig uunværlige moddene,

kjøp training arrows, og skyt på blink! : )

Multiplayer morrowind, *sikle, drømme*

P.S

Om du leser Henry V, vil du nok se at egentlig var han alt annet enn en tulling : )

takk for info, skal prøve marksman mod.

PS. "for en tulling" i signaturen min er ikke siktet mot henry v :p det er en link til en tråd som har med en skikkelig tulling i mario å gjøre :thumbup:

Lenke til kommentar

Er et par ting jeg lurer på.

For det første, gjør det egentlig noe om jeg dreper commoners i smug og looter dem? Vennligst ikke kom med noen moralske skjenneprekener, takk, jeg vet hva jeg gjør. :p

For det andre, hvor finner jeg oppskrifter på ting jeg kan lage? Dette gjelder for meg i første omgang alkymi-oppskrifter, men spells kan jo være kjekt å lære seg det også.

For det tredje, hvis jeg installerer Tribunal (og/eller Bloodmoon, for den saks skyld), kan jeg fortsette på Morrowind-spillet mitt da?

Lenke til kommentar
Er et par ting jeg lurer på.

For det første, gjør det egentlig noe om jeg dreper commoners i smug og looter dem? Vennligst ikke kom med noen moralske skjenneprekener, takk, jeg vet hva jeg gjør. :p

For det andre, hvor finner jeg oppskrifter på ting jeg kan lage? Dette gjelder for meg i første omgang alkymi-oppskrifter, men spells kan jo være kjekt å lære seg det også.

For det tredje, hvis jeg installerer Tribunal (og/eller Bloodmoon, for den saks skyld), kan jeg fortsette på Morrowind-spillet mitt da?

1:Neida, bare drep de små ynkelige commonerne du... Men det kan jo hende de hører til noen quests, og da kan det være kjipt å ha drept dem.

2:Ang alkymi: Bare blant sammen to ingredienser så har du en drikk med den effekten som begge har! Btw: alkymi kan være en sikkerlig gullgruve, folk betaler

svært godt (selv for "potions" med negativ effekt).

3: Ja, du kan fortsette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...