OscarWoHA Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har utforket litt i Grazelands nå. Funnet mange dyre ting. Er level 24 med 100 Long Sword og 80 i Light Armor. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Slutter assasins angrepene når jeg reiser til mournhould? Har funent en god og trygg intekt i de stakkars knølene Hvilket level bør jeg være på Tribunal/Bloodmoon? Har hørt at BM er for spillere som er over level 15/20 men har ikke hørt noe om Tribunal Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Etter at jeg drog til Mournhold har jeg kunnet sovet trygt, iallefall. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 er tribunal kulere enn Bloodmoon? har runna bloodmoon, men tribunal høres tøffere ut....... Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 er tribunal kulere enn Bloodmoon? har runna bloodmoon, men tribunal høres tøffere ut....... Synes begge er best sammen jeg, som en slags helhet:) Slipper liksom å kjøre hardt på bare den ene, så man faktisk kan bytte litt på! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har ikke Bloodmoon sjøl, men vurderer å kjøpe meg GOTY snart. Anbefales det? Åssen er storyen? Er Solstheim like svært som Vvardenfell eller på størrelse med Mournhold? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har ikke Bloodmoon sjøl, men vurderer å kjøpe meg GOTY snart. Anbefales det? Har ikke dette blitt tatt opp rundt 6-7 ganger tidligere. Les hele denne tråden, så finner du svar. Lenke til kommentar
redface Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har ikke Bloodmoon sjøl, men vurderer å kjøpe meg GOTY snart. Anbefales det? Åssen er storyen? Er Solstheim like svært som Vvardenfell eller på størrelse med Mournhold? Storyen er grei... Gjør noen oppdrag hist og pist... Er større så tribunal mener jeg å huske... Er litt vanskeligere også... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Bloodmoon er nok større enn Tribunal, ja, men etter litt spilling i Solstheim, synes jeg den ikke kan måle seg med Mournhold. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Treblad da, Bloodmoon er jo MYE bedre enn Tribunal. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har ikke Bloodmoon sjøl, men vurderer å kjøpe meg GOTY snart. Anbefales det? Har ikke dette blitt tatt opp rundt 6-7 ganger tidligere. Les hele denne tråden, så finner du svar. Joda, mange har sagt at de anbefaler Bloodmoon også, men jeg har ennå ikke hørt noe videre om selve storyen. Var det jeg lurte på... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Treblad da, Bloodmoon er jo MYE bedre enn Tribunal. To hoder, to meninger. Jeg har ikke spilt så mye Bloodmoon, men Tribunal "beit" meg mye fortere (ettersom Bloodmoon ikke har bitt meg enda). Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Liker man "power play", er Breton tingen. 50% resistance to magicka, så kan du ta Boots of blinding speed med en gang - skjermen blir bare litt mørkere. Du har minst 225 i Speed. Så kombinerer du dette med constant effect levitation (billig belte+Grand Soul Gem med Golden saint) - og har du fått egen fly. Går mye fortere enn å bare gå. Stjeler du Cuirass of Saviors hide i tillegg, får du 100% resistance to magicka og taper ikke synet når du tar på Boots. Og som ikke så liten bonus - ingen klarer å skade deg med magiske angrep (er litt usikker på dette nå) - sånn som fireball, frost, shock osv. Beste våpen i spillet er Daedric Dai Katana. Punktum. Så kan du enchante den med Damage health ca. 50 - bruk Grand Soul Gem med Golden Saint, da får du drepe flere til "batteriet" er tomt. Trenger ikke mer enn to slag for å drepe Golden Saint eller Ascended Sleeper - med ca. 50 i Long Blade skill Ingen som nevner Creeper i Caldera - han er jo bare 3 hus unna Mages Guild - veldig grei plassering når du ankommer hvilken som helst by med masse dyrt! For å få utrolig mye penger, bruker man alchemy. Må læres opp til ca. 40, men så kan man kjøpe ingredienser som gir intelligens. Kjøp mye. Bland 5 potions, drikk opp, blend neste 5, drikk opp osv. Du merker at de blir mye mye dyrere etterhvert når intelligensen går over flere tusen. Så selg alle til Creeper eller Mudcrab. Enklere enn å selge noe til 40000 for så å måtte kjøpe masse tilbake fordi hverken Mudcrab eller Creeper har nok penger (det tar 8 døgn til du blir kvitt noe for 40000 hos Creeper). Men dette hele heter powerplay - anbefales ikke første gang du spiller, du går glipp av veldig mye gøy i spillet. Lenke til kommentar
alt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) spoiler sorry.... Endret 13. januar 2004 av alt Lenke til kommentar
alt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Enklere enn å selge noe til 40000 for så å måtte kjøpe masse tilbake fordi hverken Mudcrab eller Creeper har nok penger (det tar 8 døgn til du blir kvitt noe for 40000 hos Creeper). dette er helt feil angående salg av artifacts eller andre dyre items.... jeg brukte creeper som en slags oppbevaring boks til ting jeg ikke hadde nytte av eller hadde bedre ting i huset mitt eller på meg... altså her solgte jeg en eller annen artifact for 140k og jeg brukte bare en time.... så jeg lurer på hvor du har tatt dine bergninger med 8 døgn, men en annen hovedting er at man ikke skal selge artifacts slik jeg gjorde.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) altså her solgte jeg en eller annen artifact for 140k og jeg brukte bare en time.... så jeg lurer på hvor du har tatt dine bergninger med 8 døgn, men en annen hovedting er at man ikke skal selge artifacts slik jeg gjorde.. Han mente 8 døgn i spillet, din tulling Endret 12. januar 2004 av CobraM Lenke til kommentar
alt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 altså her solgte jeg en eller annen artifact for 140k og jeg brukte bare en time.... så jeg lurer på hvor du har tatt dine bergninger med 8 døgn, men en annen hovedting er at man ikke skal selge artifacts slik jeg gjorde.. Han mente 8 døgn i spillet, din tulling hahaha går an å være dummere Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sjøl synes jeg at Redguarden er tøff.. er ikke så sterk på tryll og fanteri, men innen fighting er han god.. Det liker jeg Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Weee! Er nå Master av Fighters Guild! *føle seg stor, stolt og mektig* Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 hehe! Fant nettopp et Long Sword som hadde Chop:1-45dmg Slash: 1-39dmg Thrust:1-27 Verdi:32000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå