OscarWoHA Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er det noen som har et screenshot av Dagoth Ur? Skulle gjerne likt å sett hvordan han ser ut og hva jeg bør forberede meg til. Fant screeenhot av Lord Vivec på Google. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 tja..... du kan jo prøve å gå inn på www.rpgplanet.com og deretter gå inn på morrowind, der skal det ligge noen screenshots.... Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 De er også veldig stille da. Enten er de sjenerte, eller så liker de ikke andre enn seg selv. tja.......de er vel litt sjenerte.. men han som står på solstheim vil jo ha et par sko...... merkelige greier Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 De er også veldig stille da. Enten er de sjenerte, eller så liker de ikke andre enn seg selv. tja.......de er vel litt sjenerte.. men han som står på solstheim vil jo ha et par sko...... merkelige greier Jeg vet at det er en av dem som er veldig pratsom. Hvis du spør han, så vet han alt om alt i Morrowind. Kanskje alle er så smarte, men er for sjenerte? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg hadde en monk karakter som var snil og god mot alt og alle, men han hadde en annen side også. Om natta så gikk han gjennom en forferdelig forvandling, og han blei beistet alle frykte... an blei en varulv!!! (Jing yang) Har hatt tonevis av folk i dette spillet, og få av dem har blitt høyt levla Noen sa noe om at ansiktenne er stygge... last ned ansikt modder da vel. Ansikt moddene er nydelige mange av dem. Hadde jeg hat noe sted å laste opp ting kunne jeg lasta opp noen bilder av mine karakterer med utsene modder. Er mange modder ute å går som kan endre gameplayet en del, men samtidig ikke overpowere noe, det bare gir et nyt bra element. Feks. armorer, banker som selger hus og gir lån +++ Gaient moddene er konge, gir mange nye kule monstre å kjempe mot, husk og last ned den drage modden også. Slike spell kan ikke klare seg uten drager Lenke til kommentar
huf Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Vurderer å begynne å spille morrowind på rett, altså sette meg skikkelig inn i det! Hvilken rase er det som er best å begynne med? Endret 31. desember 2003 av huf Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vurderer å begynne å spille morrowind på rett, altså sette meg skikkelig inn i det! Hvilken rase er det som er best å begynne med? En fighter-klasse. Imperial, elns. Å ja, fighter er det samme som warrior. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis man er fighter å syntes ting er lit lett, ja da kan man jo bare sette opp vanskliheten. Trur en må ha Bodmoon, eller var det den andre for å kunne gjøre det. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Må ikke ha Bloodmoon (eller Triibunal) for det. Kom i en ganske tidlig patch til Morrowind, hvis jeg ikke husker feil. Var ihvertfall en patch, ikke expansion pack. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nei, du husker ikke feil, man får vanskelighetsgradsinnstillinger og at man ser hvor mye liv monstra har igjen i en patch. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg vet at det er en av dem som er veldig pratsom. Hvis du spør han, så vet han alt om alt i Morrowind. Kanskje alle er så smarte, men er for sjenerte? hæh?.... hvem er det? hvor er han? ahhhhhh er det den lille tullegutten "mquait the liar" eller noe sånt? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg vet at det er en av dem som er veldig pratsom. Hvis du spør han, så vet han alt om alt i Morrowind. Kanskje alle er så smarte, men er for sjenerte? hæh?.... hvem er det? hvor er han? ahhhhhh er det den lille tullegutten "mquait the liar" eller noe sånt? Vet ikke. Det er så lenge siden jeg spilte spillet sist, så jeg vet ikke. Men han er et eller annet sted som er ganske avsides, for å si det fint. Leste om han et eller annet sted. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 hvor er det vampyrer jeg kan joine?!!?!? jeg har blitt vampyr og nesten ingen vil snakke med meg bare telvanni som syntes at jeg er fascinerende og mages guild som ser ut til at de vil brenne meg..... forresten jeg er "BERNE" Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Vurderer å begynne å spille morrowind på rett, altså sette meg skikkelig inn i det! Hvilken rase er det som er best å begynne med? En fighter-klasse. Imperial, elns. Å ja, fighter er det samme som warrior. skal du ha fighter så begynner du ikke med en imperial, du starter da med en Nord(de suger i magic da ) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg vet at det er en av dem som er veldig pratsom. Hvis du spør han, så vet han alt om alt i Morrowind. Kanskje alle er så smarte, men er for sjenerte? hæh?.... hvem er det? hvor er han? ahhhhhh er det den lille tullegutten "mquait the liar" eller noe sånt? Vet ikke. Det er så lenge siden jeg spilte spillet sist, så jeg vet ikke. Men han er et eller annet sted som er ganske avsides, for å si det fint. Leste om han et eller annet sted. ajajajaj... han er nord-øst, tror det enten er rett øst for Vos eller Ald-daedroth, er ikke sikker, men jag tror det... hva skal du med han i det hele tatt? jeg fikk ikke noe lurt ut av han beste rase er redguard, suger enda mere enn nord i magi, men har litt høyere agility Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 jaja.... hva heter han i det hele tatt? er det ingen vits å finne han om han ikke gir meg noe brukbar informasjon? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jaja.... hva heter han i det hele tatt? er det ingen vits å finne han om han ikke gir meg noe brukbar informasjon? Det jeg fant ut var at han visste alt om alt. Leste om han, har aldri møtt han. Men han er sånn som den Nord typen som er i den nordligste delen av øya som kan alt om geografi i Morrowind. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 jeg har blitt expelled fra imperial legion.... hvordan kommer jeg meg inn igjen? HJELP! og jeg skulle gjerne funnet ut hvor "blades" er....... Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Asmodeus*: vel, hvis du absolutt vil prøve vampyrisme etter at du har rundet spillet og blitt immun... så kan du åpne konsollen, og skrive nøyaktig Player->addspell "vampire blood ???" der du bytter ut ??? med berne, quarra eller aundae etter hvilken vampyr klan som faller i smak. quarra er krigere, og får ekstra bonuser i armor, styrke osv. berne er tyver og får ekstra bonuser i agility, sneak osv. aundae er magikere, og får ekstra bonuser i destruction, willpower osv. takk forresten! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg har blitt expelled fra imperial legion.... hvordan kommer jeg meg inn igjen? HJELP! og jeg skulle gjerne funnet ut hvor "blades" er....... Snakk med Caius Cossadus i Balmora, han bor i et av husene på den sida av elva med flest hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå