Gå til innhold

Kjøpe Onelus 3T


Celsiuss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

64Gb / 6Gb RAM - http://www.iwill.no/Mobilephone+Android.439/+.4537.html

128Gb / 6Gb RAM - http://www.iwill.no/Mobilephone+Android.439/+.4765.html

 

Norsk og norske garantier. Kanskje litt dyrere enn rett ifra Amerika/utlandet, men med norske garantier og det som kommer med der.

Aldri hørt om dne nettsiden, men ser lovende ut!

 

Oppomart sender til Norge. Vet en annen bruker på forumet har handlet derifra uten og måtte betale moms.

Blir ikke det å "lure" systemet? Så varene derfra blir ikke tollet?

Endret av Celsiuss
Lenke til kommentar

 

Er ikke sikker på hvordan det virker. Er jo bare positivt og lure systemet litt.

Her står det litt om sending. Kan jo se ut som de antar hele Europa er med i EU.

Ser flott ut, de reklamerer selv at du slipper moms :p

Kjøper nok derfra da :)

Kan være en idé å Google erfaringer fra den butikken også, leser mye rart om den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Er ikke sikker på hvordan det virker. Er jo bare positivt og lure systemet litt.

Her står det litt om sending. Kan jo se ut som de antar hele Europa er med i EU.

Ser flott ut, de reklamerer selv at du slipper moms :p

Kjøper nok derfra da :)

 

Ble det så du kjøpte fra denne siden? Erfaringer?

 

Vurderer dette selv

Lenke til kommentar

La inn ordre på oppomart nå for tlf + deksel (org deksel) + et annet billigdeksel + glassbeskytter.
Total pris m. frakt 4500kr. Gjenstår å se om det var lurt å bestille den fra oppomart, ser de har mange dårlige reviews.. Men jeg passet på at den var i stock på siden :p

I worst case har jeg uansett mastercard knyttet til paypal. Garantier og slikt er vel litt mer shady tenkre jeg med gråimport :-) Men så fremt jeg får telefonen fungerende innen rimelig tid er jeg forsåvidt fornøyd. De sier shipping innen 24t og 4-8 dager på DHL tror jeg. Men nå er det jul og nyttår :p Så tror det kanskje er litt vel optimistisk.

Lenke til kommentar

La inn ordre på oppomart nå for tlf + deksel (org deksel) + et annet billigdeksel + glassbeskytter.

Total pris m. frakt 4500kr. Gjenstår å se om det var lurt å bestille den fra oppomart, ser de har mange dårlige reviews.. Men jeg passet på at den var i stock på siden :p

 

I worst case har jeg uansett mastercard knyttet til paypal. Garantier og slikt er vel litt mer shady tenkre jeg med gråimport :-) Men så fremt jeg får telefonen fungerende innen rimelig tid er jeg forsåvidt fornøyd. De sier shipping innen 24t og 4-8 dager på DHL tror jeg. Men nå er det jul og nyttår :p Så tror det kanskje er litt vel optimistisk.

Gjorde akkurat det samme, så da er vi i samme båt.

 

Får håpe det går greit, har lite lyst til å styre med paypal for å reversere transaksjonen hvis det ikke går bra.

Men skal være greit sikret med paypal og mastercard.

 

Lurer på om det er eu plug eller usa type vi får på laderen

Lenke til kommentar

 

La inn ordre på oppomart nå for tlf + deksel (org deksel) + et annet billigdeksel + glassbeskytter.

Total pris m. frakt 4500kr. Gjenstår å se om det var lurt å bestille den fra oppomart, ser de har mange dårlige reviews.. Men jeg passet på at den var i stock på siden :p

 

I worst case har jeg uansett mastercard knyttet til paypal. Garantier og slikt er vel litt mer shady tenkre jeg med gråimport :-) Men så fremt jeg får telefonen fungerende innen rimelig tid er jeg forsåvidt fornøyd. De sier shipping innen 24t og 4-8 dager på DHL tror jeg. Men nå er det jul og nyttår :p Så tror det kanskje er litt vel optimistisk.

Gjorde akkurat det samme, så da er vi i samme båt.

 

Får håpe det går greit, har lite lyst til å styre med paypal for å reversere transaksjonen hvis det ikke går bra.

Men skal være greit sikret med paypal og mastercard.

 

Lurer på om det er eu plug eller usa type vi får på laderen

 

Jeg tror det er USA-plugg, jeg så de solgte hurtigladeren løs for 15$ og den hadde USaplugg...

Så det blir kanskje "snailcharge" (men jeg har QC2 lader og en QC2 powerbank hjemme, som er "grei nok" hastighet på).

Lenke til kommentar

Jeg har sett videoer på youtube hvor de har nougat beta på oneplus 3t, blir spennende å se om den kommer inn automatisk eller om man må flashe den manuelt(?).

Beta må lastes ned, men stable blir OTA og den skal komme før denne måneden er over .

 

Sannsynligheten for at vi får vår før det er vel lite sannsynlig.

 

Har din blitt sendt ennå? Hos meg står det bare processing ennå 

 

Ser forresten laderen er 100-240v 50/60hz så da er det bare å kjøpe en overgang. Null stress

Endret av Howard_
Lenke til kommentar

Står processing her også.

Jeg vil anta det tar tid før de får den ut av huset, deretter vil jeg gjette det tar mer enn de 4-6 dagene de sier DHL bruker :p
Så skal den kanskje ligge en uke i tollen(?), med mindre den forhåndstolles og slipper gjennom. Men det er jo uansett jul/nyttår, så det vil sikkert være slutten av desember eller første uken i januar?

Lenke til kommentar

@Howard hva fikk deg til å velge oneplus 3t?

Jeg har jo jobbtlf, men det er en Samsung S5 Neo. Driver ikke med gaming på mobilen og den er egentlig "grei" på mange måter (men kjip på andre måter). Det jeg misliker med S5 Neo er ikke mangelen på ytelse, siden jeg primært bruker instagram, snapchat, facebook, epost osv. men det er jo kamera.

Det var mye kameraet og lydkvaliteten (visstnok veldig bra lydkvalitet) på oneplus 3t.
Jeg kunne jo kjøpt billigere oneplus 3, men snapdragon 821 osv fristet jo.

Nexus 6P var fristende å kjøpe nå, men med 64Gb måtte jeg gått opp i ca 4000kr. Den har jo snapdragon 810, men er jo rask nok for meg. Men så det var mye bug med Nougat på N6P nå. N6P har jo også godt kamera, men ingen OIS til video (veldig hakkete video). Lydkvaliteten med headset er visst også laber på N6P.

S7 Edge er jo "billig" nå, 5700 eller noe. Men jeg synes det er litt minus at den ikke har USB-C. Men jeg tror det er Nougat preview på S7 Edge også.

Byggkvaliteten på Oneplus 3t virker jo lovende, samt batterilevetiden er jo mye bedre enn N6P.
Batteri og kamera er kanskje viktigst for meg, deretter skjerm og lydkvalitet, lagringsplass og til slutt ytelse :-)

Men seff jeg kjøper ikke noe som oppleves som tregt :-) Men trenger egentlig ikke det heftigste.
Men jeg lurer på om det blir mulig å sideloade daydream vr, spesifikasjonene til telefonen er jo bra nok. Jeg vet noen har sideloadet den inn på Nexus 6P, men der får man slowdown pga cputhrottling (snapdragon 810 har jo varmeproblemer).

VR er egentlig ikke must for meg, tviler på jeg kommer til å bruke det uansett :-P
Hvis jeg blir fornøyd med telefonen tror jeg at jeg skal ha en dbrand skin til den (sånn man klistrer på).
Det blir ikke frontskin, men sider og bak kanskje..

Lenke til kommentar

@Howard hva fikk deg til å velge oneplus 3t?

 

Jeg har jo jobbtlf, men det er en Samsung S5 Neo. Driver ikke med gaming på mobilen og den er egentlig "grei" på mange måter (men kjip på andre måter). Det jeg misliker med S5 Neo er ikke mangelen på ytelse, siden jeg primært bruker instagram, snapchat, facebook, epost osv. men det er jo kamera.

 

Det var mye kameraet og lydkvaliteten (visstnok veldig bra lydkvalitet) på oneplus 3t.

Jeg kunne jo kjøpt billigere oneplus 3, men snapdragon 821 osv fristet jo.

 

Nexus 6P var fristende å kjøpe nå, men med 64Gb måtte jeg gått opp i ca 4000kr. Den har jo snapdragon 810, men er jo rask nok for meg. Men så det var mye bug med Nougat på N6P nå. N6P har jo også godt kamera, men ingen OIS til video (veldig hakkete video). Lydkvaliteten med headset er visst også laber på N6P.

 

S7 Edge er jo "billig" nå, 5700 eller noe. Men jeg synes det er litt minus at den ikke har USB-C. Men jeg tror det er Nougat preview på S7 Edge også.

 

Byggkvaliteten på Oneplus 3t virker jo lovende, samt batterilevetiden er jo mye bedre enn N6P.

Batteri og kamera er kanskje viktigst for meg, deretter skjerm og lydkvalitet, lagringsplass og til slutt ytelse :-)

 

Men seff jeg kjøper ikke noe som oppleves som tregt :-) Men trenger egentlig ikke det heftigste.

Men jeg lurer på om det blir mulig å sideloade daydream vr, spesifikasjonene til telefonen er jo bra nok. Jeg vet noen har sideloadet den inn på Nexus 6P, men der får man slowdown pga cputhrottling (snapdragon 810 har jo varmeproblemer).

 

VR er egentlig ikke must for meg, tviler på jeg kommer til å bruke det uansett :-P

Hvis jeg blir fornøyd med telefonen tror jeg at jeg skal ha en dbrand skin til den (sånn man klistrer på).

Det blir ikke frontskin, men sider og bak kanskje..

  • Noe som svært få andre har
  • Batteri
  • Godt kamera
  • Mulighet for kali 2
  • 6gb RAM
  • Oxygen OS
  • dualsim (slipper jobbtelefonen!)

LIker ikke å bli låst inne i et økosystem som de andre store har.

 

Skal være fullt mulig å sideloade daydream,mener mange har det på op3 sjekk xda forumet.

 

Hadde oculus rift og det er gøy en periode så vr er ubetydelig for min del, kanskje neste generasjon.

2k/4k skjerm mister betydning når man ikke skal bruke det med vr synes jeg, da foretrekker jeg bedre batteritid.

 

Det eneste jeg kunne tenkt meg som mangler er en god ip sertifisering.

 

Alternativet var en pixel, men den liker jeg ikke utseende på pluss prisen er i en helt annen klasse.

Endret av Howard_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...