Gå til innhold

Spettmeis i det rolige hjørnet ... .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å klage på denne.

Hos meg forsvant de igjen. Hadde et par stykker to-tre dager før de forsvant igjen.

Men jeg har jo nok andre som kommer villig etter å ha blitt bortskjemt i flere år nå.

Vanskelig å si noe stygt om denne krabaten her - ei heller bakgrunnen som har fått beholde litt liv.

 

Roar

 

Hei, Roar.

 

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Kona og jeg har faktisk snakket om at det er så få fargesterke grønnfinker på fórplassen, - de fleste har en grågrønn og litt "kjedelig" sjattering.

Så din observasjon er absolutt korrekt.

 

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Det begynner å bli vanskelig å finne noe å pirke på i fuglebildene dine :)

Og her en strøken spettmeis mot nydelig bakgrunn.

Ikke så uvanlig at spettmeisen nærmest "fryser" og kan bli sittende eller "hengende" ganske lenge, vet ikke om det er noe den oppfanger som krever ekstra oppmerksomhet eller..

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Det begynner å bli vanskelig å finne noe å pirke på i fuglebildene dine :)

Og her en strøken spettmeis mot nydelig bakgrunn.

Ikke så uvanlig at spettmeisen nærmest "fryser" og kan bli sittende eller "hengende" ganske lenge, vet ikke om det er noe den oppfanger som krever ekstra oppmerksomhet eller..

Mvh Oddmund

 

Hei, Oddmund.

 

Tusen takk for hyggelig og informativ tilbakemelding !

Det var interessant at du har observert at spettmeiser kan "fryse" - jeg har tidligere ikke sett eller lest om denne type oppførsel / reaksjon.

 

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Perfekt som alltid! :) Du er så flink med bakgrunnen synes jeg, den blir alltid så lekker i fargen. :thumbs:

 

Hei, Helene.

 

Mange takk for hyggelig og positiv tilbakemelding !

Det er rart hvor liten kameraforflytning som skal til for å endre bakgrunnen, - det er artig å forsøke å få til en god fargeharmoni mellom fugl og bakgrunn.

 

M v h

Albert:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...