Gå til innhold

Ny 55" tv denne uka(tilbud)


Anbefalte innlegg

Hei! Har planer om å kjøpe ny tv denne uka. Tv'en skal brukes til å se tv, filmer, netflix,sumo,viaplay osv, samt spille ps4. Planen er egentlig å kjøpe en av disse tv'ene:

 

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55KU6075XXE/samsung-55-4k-uhd-smart-tv-ue55ku6075

(Ligger til 4995,- denne uka)

 

Og denne

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55KS7005XXE/samsung-55-4k-uhd-smart-tv-ue55ks7005

(Ligger til 9995,- denne uka)

 

Det jeg lurer på er, hvor stor er egentlig forskjellen på disse tv'ene? Og hva er forskjellen?Merker jeg noe forskjell feks igjennom spill (ps4). Er det verdt å betale 5000kr mer for den siste? Er egentlig den jeg har planer om å kjøpe da jeg har lest mye bra om den, samt at det er årets modell(det er vel ikke den andre)?

Setter stor pris på alle svar, da jeg er svært usikker på hvilken jeg skal velge!

Endret av baerb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei , vurderer også ue55ku6075 på Elkjøp , virker jo som ett veldig bra kjøp , satt ned fra 10995 til 4995 til onsdag .

 

Noen som eier denne og kan komme med erfaringer/tips ?

 

 

 

I prisstatistikken har de solgt den for 7000,- lenger enn for 11000,- siden Mai. Så jeg vil heller si at de har satt den ned med 2k og ikke 6k.

 

Litt kjipt med dårlig HDR og 50hz, men jeg tviler på at dette er særlig merkbart for de fleste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Finner lite tester på den til kr. 5000 på Elkjøp. Noen som kan hjelpe med linker?

 

Vurderer å henge den på soverommet da den gamle har sprekk i skjermen (etter veldig effektiv gulvvask med langkosten).

Lenke til kommentar

 

Jeg eier denne. Har lite dårlige tilbakemeldinger å gi...

 

Har du noen spesifike spørsmål?

 Hvordan er det å spille Playstation med den TVen? Spesielt spill som COD / Battlefield?

 

 

Har ikke brukt Playstation på denne enda, bruker bare xbox one de gangene jeg spiller. Har bare spilt GTA, Forza Motorsport 6 og Horizon 3. Der synes i hvert fall jeg den fungerer utmerket, merker ikke noe til at det er 50hz. Men jeg bruker TVen mest til film og serier på Netflix, Viaplay også videre, og der gjør den akkurat som den skal. Godt bilde, og ingenting merkbart å irritere seg over.

 

 

 

Jeg eier denne. Har lite dårlige tilbakemeldinger å gi...

 

Har du noen spesifike spørsmål?

 

Er bildet OK? , testet gaming (Playstation/Xbox) på den ?

Hvordan er "lag" i menyene , alt flyter greit ?

 

 

Bildet er mer enn OK, og jeg synes den funker helt utmerket til de spillene jeg spiller.

 

Alt flyter greit synes jeg, menyene i seg selv er ikke trege. Men Netflix og Viaplay har noen ganger klikket, og det er jo litt irriterende. De klikker som regel pga. hurtigoppstarten og den derfor enda manglende internetttilkoblingen. Som er en annen ting å irritere seg over da, for tven bruker veldig kort tid på å starte, altså instantly. Internett bruker gjerne 15-20 sekunder, så hvis du er litt kjapp med fjernkontrollen kan det hende internett-apps tuller litt.

 

Alt i alt en TV jeg vil anbefale, spesielt prisen tatt i betrakting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...