Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

19000 kr og fikse får en 2005 modell ja eller nei ? Takk får svar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :) jeg har en Toyota avensis 2005 modell t25 D4D som var på EU godkjenning og måtte bytte bærearmer høyre nedre og venstre nedre bak, og lys foran pluss ryggelys . Så skal jeg på mekonomen og fikse men prisen er på nesten 19.000 kr pluss en stabilisatorstag som knakk :// Er det noe jeg burde gjøre eller ikke ? Tenkte på den er 11 gammel og liksom . Hva syns dere ? Håper dere kan gi meg deres svar om dere hadde gjort det eller ikke .

Endret av Helene_lappen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener en 11 år gammel bil? Hvis det ikke er noe rust hadde jeg reparert bilen men jeg fikser alt selv. Du finner sikkert noen her som kan gjøre jobben for deg mye rimeligere.

Skrevet

Hei :) jeg har en Toyota avensis 2005 modell t25 D4D som var på EU godkjenning og måtte bytte bærearmer høyre nedre og venstre nedre bak, og lys foran pluss ryggelys . Så skal jeg på mekonomen og fikse men prisen er på nesten 19.000 kr pluss en stabilisatorstag som knakk :// Er det noe jeg burde gjøre eller ikke ? Tenkte på den er 11 gammel og liksom . Hva syns dere ? Håper dere kan gi meg deres svar om dere hadde gjort det eller ikke .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...