Gå til innhold

Natta!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å tolke dette low key bilde på min lille mobil. Jeg ser bare 0:47. Hadde det vært et minutt tidligere kunne det muligens slått meg helt ut.? Ser du er opptatt av Mensa, de 2% utvalgte. Mvh Gunnar

 

Ikke spesielt opptatt av Mensa, og vet dessverre ikke hva du sikter til med 0:46. Poenget med bildet, er at alt lyset kommer fra klokka i mørket. I forgrunnen kan man skimte noe som ligner på en mobil. I nærheten kan man tenke seg at det ligger noen og sover. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Det ble veldig mørkt på pc'en min også . Kan skimte noe i forgrunnen i det svake lyset , men det er umulig å se hva det er .

Forsøkte å legge bildet inn på fotoredigeringsprogrammet mitt og gjøre det lysere men fikk ikke åpnet det .

Men ideen er god og kl 0:47 er det på tide å sove .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Det ble veldig mørkt på pc'en min også . Kan skimte noe i forgrunnen i det svake lyset , men det er umulig å se hva det er .

Forsøkte å legge bildet inn på fotoredigeringsprogrammet mitt og gjøre det lysere men fikk ikke åpnet det .

Men ideen er god og kl 0:47 er det på tide å sove .

 

Mvh

Alec

 

Takk for den positive kommentaren. Det er ikke stor kunst, men jeg snappet noen bilder tidligere av klokkeradioen, som en test, men uten å rydde foran, så det var litt kaotisk. Dette bildet er derimot stylet (!) og lagt til rette :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...