Gå til innhold

hidden and dangerous 2 (babes in the wood)


Anbefalte innlegg

Står fast på dette missionet, tror det heter noe sånt som babes in the wood. Jeg har kommet til en hytte skutt alle fiendene uten å utløse alarmen. Også har jeg tatt papirene og lua til sjåføren. Men jeg trenger drakten hans også. Hvordan i huleste tar jeg drakten?? Har prøvd allt mulig. Det går ikke!! Pleaz nå har jeg prøvd nesten allt som går an tror jeg har sett i config om det er noen spess knapper for å ta klær men det er det ikke. trenger hjelp nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser ikke ut som noen av dere spiller hd2 eller noe. Men når dere får dere det og kommer til dette missionet så kan jeg nå fortelle at man bare kan stjele klær av folk som ikke er døde men "captuerd" så vet dere det. :) Det er faktisk jævlig vanskelig. Og når du har tatt klærne hans så må du ta av sekken din og våpnene dine du kan bare ha tyske våpen. Også når du kommer til slottet å skal møte han karen går du ut den store døren og til venstre så ser du etter et rødt merke på veggen og går inn den døren der sitter han karen du skal levere papira til! Good luck :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg sliter med å ikke bli oppdaget inne i slottet, jeg.

Etter jeg har levert papirene til han tosken av en offiser så merker han meg med en gang, og jeg blir avslørt - mission failed.

Any suggestions?

har du gått til lageret der du begynte oppdraget ?

han sier jo at du skal gå dit.

du skal gå dit og vente til soldatene kommer dit.

hvis de kommer dit og du ikke er der så går alarmen.

Lenke til kommentar
(edit) ser at fyren har funnet ut dette selv, sånn går det når man er trøtt.




hvis jeg husker riktig sleit jeg litt selv.

ta en tur litt bakover på brettet... følg elva.. da vil du snart komme over en eller to tyskere... den ene vil overgi seg... IKKE skyt han for da kan du ikke ta uniformen... Logisk i grunn, siden en uniform med masse blod er ganske mistenksom. Endret av bomelby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...