Gå til innhold

Nec 1300

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått meg nec 1300, men ikke brent noe enda. TEnkte jeg kanskje skulle oppdatere firmwaren først. Ser alle henviser til Herrie, men der står det jo 1300A, er dette samme spiller som de selger hos komplett? Hvem av de bør jeg isåfall velge?

Lurer også på hvilke plater jeg bør kjøpe meg, fra f.eks komplett. Bør først og fremst være billige...

Har aldri brent dvd plater før, men går det å brenne ut mange avi filmer på en plate, og spille de på "stue dvd-spilleren"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har akkurat fått meg nec 1300, men ikke brent noe enda. TEnkte jeg kanskje skulle oppdatere firmwaren først. Ser alle henviser til Herrie, men der står det jo 1300A, er dette samme spiller som de selger hos komplett? Hvem av de bør jeg isåfall velge?

Lurer også på hvilke plater jeg bør kjøpe meg, fra f.eks komplett. Bør først og fremst være billige...

Har aldri brent dvd plater før, men går det å brenne ut mange avi filmer på en plate, og spille de på "stue dvd-spilleren"?

Finn riktig firmware til riktig brenner, om du kan trøkke på mange AVI på ei DVD plate for å spille av på stue dvd-spilleren kommer jo alt ann på hva den kan spille av...

Skrevet

Ville bare lastet ned den linken som komplett henviser til. Er på siden til dvd-brenneren.

Du kan ikke helt uten videre spille AVI filer på stue dvd'en. Må ha en som kan spille av divx. Som f.eks KISS DP-450.

Skrevet

Hei, såvidt meg bekjent er 1300 & 1300A den samme spilleren.

Har brukt mye penger på plater som denne brenneren ikke 'spiser',

men har i det siste brukt både DVD+RW of DVD-RW plater av merket 'TraxData'

(Clas Olsson, 40,- pr stk). Disse fungerer fint, både i NEC'n og på

min DVD spiller i stua; Pioneer 444.

mvh roger

Skrevet
Disse fungerer fint, både i NEC'n og på

min DVD spiller i stua; Pioneer 444.

Ang denne dvdspilleren. Har den selv i sølv. Det er noe av det råeste jeg har vært boirti når det gjelder å ta ALT av dvd-plater. Pluss at den spiller dvdfilmer lager med Ulead MovieFactory 2 akkurat som det er meninga når du lager de. Ikke som søppelspiller til mamma, som fannen ikke klarer en shide.

Litt skryt av Pioneer DV-444(S) bare!!!

Skrevet
Ang denne dvdspilleren. Har den selv i sølv. Det er noe av det råeste jeg har vært boirti når det gjelder å ta ALT av dvd-plater

Tiltres.. 434 var også en råtass til å spille alt man putter i den.

mvh roger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...