Cthulhu Skrevet 26. oktober 2016 Skrevet 26. oktober 2016 Intel Atom processor E3900 series er lansert.Intel sikter mot biler og IoT med sin nye Atom-prosessor
G Skrevet 26. oktober 2016 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor Atom myntes mot noe så kritisk som å drifte bilsystemer. Det er for meg ubegripelig, tatt i betraktning den negative brukeropplevelseslast denne merkevaren har hatt.
LoveAmiga Skrevet 26. oktober 2016 Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor Atom myntes mot noe så kritisk som å drifte bilsystemer. Det er for meg ubegripelig, tatt i betraktning den negative brukeropplevelseslast denne merkevaren har hatt. "For prosessorer som skal inn i slikt som biler og andre kritiske systemer får vi også Atom-prosessorer merket A3900 series. Dette er «automotive grade»-prosessorer med spesielt tøffe krav til stabilitet og utholdenhet." Endret 26. oktober 2016 av LoveAmiga
G Skrevet 26. oktober 2016 Skrevet 26. oktober 2016 Er det sminke, eller en helt spesiellt sterk CPU vi snakker om da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå