Gå til innhold

Dette er hjernen i alle nye Tesla-modeller


Anbefalte innlegg

Enhver pressemelding fra Tesla får hovedoppslag på TU.

 

Selvkjørende biler vil nok snart takle å kjøre på gode motorveier, samt klare å stanse for stasjonære hindringer som busser og trailere.

 

At de skal klare å kjøre i trange bygater med feilparkerte biler, anleggsaktiver og masse fotgjengere er helt usannsynlig. Det er også helt usannsynlig at de skal takle vinterføre.

 

Jeg skjønner ikke helt poenget med å betale 60k-70k kroner for et slikt system når man uansett må følge godt med. Adaptiv cruisekontroll er flott, men trafikken blir mye tryggere om alle holder i rattet hele tiden. Da er man mer årvåken og har kortere responstid.

 

Internett i lomma? Latterlig. Min topp moderne PC sliter jo med å kjøre siste versjon av Netscape! Og mobilskjermer er bitte små og har ikke engang farger! Nei, internett vil alltid være tilgjengelig kun fra PCer med store skjermer. Skulle man hatt internett på mobilen så måtte jo mobilen vært like kraftig som en PC!

 

De som sier at det vil være mulig i fremtiden er tullinger. Jeg ser allerede nå at det aldri vil gå, for teknologien vil ikke utvikle seg noe særlig. Det gjør den aldri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...