Gå til innhold

Tuxera NTFS for Mac - ødela min eksterne harddisk? Kan ikke lese fra driven.


Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har en NTFS-formatert Iomega ekstern harddisk og en Mac som ikke kan skrive til denne typen harddisk. Jeg lastet derfor ned en Mouter som gjør at man kan skrive til denne typen harddisk. 

 

Jeg lastet ned Tuxera Mouter til maskinen, med det formål å kunne skrive filer til den eksterne harddisken (med standard programvare for mac kan man kun lese fra denne typen eksterne harddisker). 

 

Det fungerte først, før den plutselig "kræsja", og nå kan jeg ikke lese innholdet på Iomegaen på noen PC/mac. 

 

Har vært i kontakt med kundeservice hos Tuxera, som sier at jeg må finne et datagjenoopprettelsesfirma som kan gjenopprette innholdet på harddisken, og at de ikke kan hjelpe meg. Men at problemet er relatert til at harddisken er gammel (Iomega kjøpt i 2010 på Elkjøp), og at den derfor ikke har tålt "manipuleringen". 

 

Jeg er livredd for å miste alle filene mine, og lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan rette opp i denne formatteringsfeilen som gjør at jeg ikke lenger kan lese innholdet på driven. 

 

På forhånd tusen takk for hjelpen!
 

Hilsen håpefull. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...