Gå til innhold

TEST: iLife X5 Robotstøvsuger


Anbefalte innlegg

 

 

Noen som vet hvorfor de ikke sender den oppgraderte versjonen(V5) til Norge? Rett før jeg bestiller X5, men om en kan få V5 til samme pris sendt til Norge går jeg heller for det!

 

EDIT: Der var plutselig V5 på lager i Kina og den er bestilt :)

fått den? Hvis ja, fornøyd med den?

 

 

Yes den kom ganske fort, tok under en uke. Veldig fornøyd med den til den prisen. Holder det ganske plettfritt på gulvet :)

 

 

Så fort ja :) tenkte kanskje på en selv, ble litt forvirret av hvem som var beste, de fleste ligger på rundt 1000,- som v5, v5 pro, x5, v7 og v7s så skjønner ikke helt hva som var forskjell :p

Endret av mrchip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Så fort ja :) tenkte kanskje på en selv, ble litt forvirret av hvem som var beste, de fleste ligger på rundt 1000,- som v5, v5 pro, x5, v7 og v7s så skjønner ikke helt hva som var forskjell :p

 

 

Det ligger litt info på youtube om de forskjellige. Men det er ikke så veldig bra. Jeg kjøpte v5pro pga den har kraftigere pumpe og kan vaske. Men vaskingen er så som så. 

 

Har en tepper og slikt bør en gå for en av de med børste. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Så fort ja :) tenkte kanskje på en selv, ble litt forvirret av hvem som var beste, de fleste ligger på rundt 1000,- som v5, v5 pro, x5, v7 og v7s så skjønner ikke helt hva som var forskjell :p

 

 

Det ligger litt info på youtube om de forskjellige. Men det er ikke så veldig bra. Jeg kjøpte v5pro pga den har kraftigere pumpe og kan vaske. Men vaskingen er så som så. 

 

Har en tepper og slikt bør en gå for en av de med børste. 

 

Takker for hjelp :) ja så det var litt forskjell på sugekraft. 

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...