Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder funker ikke


Anbefalte innlegg

Har hørt at en del folk har hatt sukksess med denne appen, men etter min erfaring må dette være en av de mest oppskrytte og mest ubrukelige appene som finnes. Trykker likerpå massevis av damer, men bildene deres popper opp igjen på skjermen selv om jeg allerede har trykket like. I tillegg så er det begrenset hvor mange man kan like før man må vente over 3 timer før neste gang og i tillegg skal de ha massevis av penger for at man skal kunne bruke den fullt, noe som ikke var tilfellet før. Jeg bruker den ikke akkurat fordi jeg forventer at jeg skal finne meg en dame eller noe sånt, tester den bare ut for moro skyld. Har prøvd den for et par år siden også og da var ingenting av dette noe problem.

 

Funker den i det hele tatt uten at man må betale penger for den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Jeg tror mange tror Tinder er en sexautomat. Man laster ned applikasjonen, vips, så har man flere jenter tilgjengelig for sex. 

 

Det fungerer dessverre ikke slik for de fleste av oss. Konkurransen er skyhøy. Du skal ha litt flaks. I tillegg trenger du tålmodighet og pågangsmot.

 

Jeg har nailet noen jenter fra Tinder, så jeg burde vel si det er verdt strevet, men det er jo egentlig ikke det. Det finnes mer effektive måter å møte jenter på. :) 

Lenke til kommentar

Jeg tror mange tror Tinder er en sexautomat. Man laster ned applikasjonen, vips, så har man flere jenter tilgjengelig for sex. 

 

Det fungerer dessverre ikke slik for de fleste av oss. Konkurransen er skyhøy. Du skal ha litt flaks. I tillegg trenger du tålmodighet og pågangsmot.

 

Jeg har nailet noen jenter fra Tinder, så jeg burde vel si det er verdt strevet, men det er jo egentlig ikke det. Det finnes mer effektive måter å møte jenter på. :)

Dette har jeg da aldri trodd. Jeg har da brukt appen før, aldri fått noe resultater utenom noen samtaler der. det var aldri min intensjon å ligge med damer jeg møtte over tinder. Alle matchene jeg har fått har vært 100 km eller mer unna så å møte dem hadde vært uaktuelt uansett. Ikke det at jeg hadde spesielt mange matcher. Slettet den gamle profilen og instalerte det igjen etter å ikke ha prøvd det på to år.

 

Poenget mitt er at appen er helt ubrukelig på grunn av at den funker ikke hvis man ikke betaler for den. Det har da ikke noe med at jeg ikke har funnet dame. På min telefon viser den bare de samme jeg damene jeg har trykket like på flere ganger tidligere. Enten er dette en bug ellers så må man betale for at den skal funke.

 

At jeg møter noen damer eller hooker opp med noen via tinder skjer aldri. For det første ser jeg ut som et takras, jeg har ikke penger eller status, ikke har jeg noen spesielt sjarmerende og ikke har jeg noen bra sosiale skills og jeg føler nesten aldri at jeg har noe til felles med fremmede. Å starte en samtale på tinder er noe jeg ikke er flink til.

 

Men jeg lagde ikke tråden for å få tips, men for å rante på at de som har laget tinder er noen grådige jævler og at den funker helt elendig på telefonen min.

Lenke til kommentar

Bor du på et veldig lite sted? Det er jo generelt ikke gunstig som singel, hverken på Tinder eller utenom.

Studerer i et ganske lite sted ja, men de samme damene skal da ikke dukke opp på rekke å rad flere ganger etter å ha likt dem?

Og er irriterende med begrensede likes og at man må vente 4 timer. Kommer aldri til å kjøpe en dritt på tinder.

Jeg regner ikke med å finne kjærligheten med det første uansett, men om jeg gjør det er det nok ikke på tinder.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Det er vel ikke urimelig at de som har produsert Tinder ønsker å ta seg betalt for det?

 

Jeg har ikke hatt Tinder på et halvt år, men det hadde blitt en betalingstjeneste alt sist jeg brukte det. Det fungerte fortsatt, men man hadde begrenset antall likes i løpet av 12 timer. Eneste betydningen av dette var så vidt jeg kunne skjønne nettopp det. Man matchet fortsatt, men måtte bare vente lenger.

 

Som jeg har nevnt til det kjedsommelige er Tinder et tøft spill. Jeg tror menn og kvinner uten en solid dose selvtillit kan få seg en knekk og selv de som tror de har det kan bli usikre av mindre.

 

Om du bor på et lite sted, så er det nok derfor ting er som de er for deg. Jeg testet selv Tinder på bygda og opplevde lignende tilstander. Selv i Oslo vil de samme personene dukke opp igjen på en lang nok tidslinje.

 

Ellers reagerer jeg på hvordan du beskriver deg selv. Høres ikke helt bra ut? :)

Lenke til kommentar

Men jeg lagde ikke tråden for å få tips, men for å rante på at de som har laget tinder er noen grådige jævler og at den funker helt elendig på telefonen min.

 

Å rante på Tinder er sløsing med energi :)

 

 

 

De fleste som selger en tjeneste eller et produkt er grådige jævler, de tar seg så godt betalt de kan. At applikasjonen ikke funker for deg er trist, men slik er det for mange. Synes ikke algoritmen de bruker at jenter matcher deg eller at jentene som kanskje matcher er for langt unna så går det som det går.

 

 

Lenke til kommentar

 

Bor du på et veldig lite sted? Det er jo generelt ikke gunstig som singel, hverken på Tinder eller utenom.

Studerer i et ganske lite sted ja, men de samme damene skal da ikke dukke opp på rekke å rad flere ganger etter å ha likt dem?

Og er irriterende med begrensede likes og at man må vente 4 timer. Kommer aldri til å kjøpe en dritt på tinder.

Jeg regner ikke med å finne kjærligheten med det første uansett, men om jeg gjør det er det nok ikke på tinder.

 

 

Er vell ganske mange likes man har gratis før man må betale for å få likes/vente til man får flere likes.

 

Hvor ofte dukker de samme folkene opp igjen? Om de har slettet profilen sin får så å lage profilen sin igjen vil de dukke opp igjen. Tror og de vil dukke opp om de har blocket deg for så å unblocke deg. 

 

Bonus-svar: Jeg tror heller ikke du finner dame med det første. Du "hisser deg opp" over ett problem du ikke bryr deg om? Du sier du har ingen intensjoner med å finne dame på tinder, men du irriterer deg grønn for du må betale for en tjeneste du ikke ønsker å bruke? De som har laget og jobber med utviklingen av tinder ønsker naturligvis ikke å jobbe gratis, regner med du heller ikke gjør det. Om det er ett produkt du ikke ønsker bruke penger på, bruker du ikke penger på det. Tinder har vært så gavmilde at du får bruke tinder med litt begrenset brukeropplevelse gratis. 

 

Lykke til med dame-jakten! 

Endret av PerAndre123
Lenke til kommentar

 

Men jeg lagde ikke tråden for å få tips, men for å rante på at de som har laget tinder er noen grådige jævler og at den funker helt elendig på telefonen min.

 

Å rante på Tinder er sløsing med energi :)

 

 

 

De fleste som selger en tjeneste eller et produkt er grådige jævler, de tar seg så godt betalt de kan. At applikasjonen ikke funker for deg er trist, men slik er det for mange. Synes ikke algoritmen de bruker at jenter matcher deg eller at jentene som kanskje matcher er for langt unna så går det som det går.

 

 

 

Ikke når jeg kjeder meg en kveld.

Lenke til kommentar

 

 

Bor du på et veldig lite sted? Det er jo generelt ikke gunstig som singel, hverken på Tinder eller utenom.

Studerer i et ganske lite sted ja, men de samme damene skal da ikke dukke opp på rekke å rad flere ganger etter å ha likt dem?

Og er irriterende med begrensede likes og at man må vente 4 timer. Kommer aldri til å kjøpe en dritt på tinder.

Jeg regner ikke med å finne kjærligheten med det første uansett, men om jeg gjør det er det nok ikke på tinder.

 

 

Er vell ganske mange likes man har gratis før man må betale for å få likes/vente til man får flere likes.

 

Hvor ofte dukker de samme folkene opp igjen? Om de har slettet profilen sin får så å lage profilen sin igjen vil de dukke opp igjen. Tror og de vil dukke opp om de har blocket deg for så å unblocke deg. 

 

Bonus-svar: Jeg tror heller ikke du finner dame med det første. Du "hisser deg opp" over ett problem du ikke bryr deg om? Du sier du har ingen intensjoner med å finne dame på tinder, men du irriterer deg grønn for du må betale for en tjeneste du ikke ønsker å bruke? De som har laget og jobber med utviklingen av tinder ønsker naturligvis ikke å jobbe gratis, regner med du heller ikke gjør det. Om det er ett produkt du ikke ønsker bruke penger på, bruker du ikke penger på det. Tinder har vært så gavmilde at du får bruke tinder med litt begrenset brukeropplevelse gratis. 

 

Lykke til med dame-jakten! 

 

De samme har dukket opp på to dager. Det går ikke an å blocke meg når jeg aldri har fått match med dem.

 

At jeg ikke finner meg dame med det første vet jeg allerede. Det er absolutt minimal mulighet at det skjer før om noen år.

Det er vel heller en liten ting som irriterer meg. Jeg har da aldri hatt noen forhåpning å finne noe på tinder. Det er en app jeg har brukt fra og til kun for moro skyld.

 

Jeg er da ikke på dame jakt.

Lenke til kommentar

Tinder sin funksjon er vel som ellers i samfunnet? Det blir vel til kva du gjer sjølv av det. Du kan møtast og pøke ein gong, du kan date, du kan bruke det som validering etc. Om eg møter ei digg dame på ei kro, og eg spør ho om vi skal date blir vel ikkje det forskjellig frå om eg finner ho på Tinder og spør om date etter litt meldingar?

No er ikkje eg særleg opptatt av Tinder, men kan ha det moro med det medan eg ventar på ting etc, og det kjem jo inn ein neve matches i veka. Pratar med dei som pratar tilbake, og kjenner meg eigentleg ikkje igjen i "pulepulepulepulepule"-stempelet. Det kan ha med kven eg matchar med å gjere, men inntrykket er jo at det er som ellers - enkelte søker ting, enkelte vil prate, enkelte vil ha bekreftelse. Sånn er det på kafe og uteplassar også.

 

Du skal like ganske mange for å gå tom for likes, og OP svarar vel på eigen frustrasjon med å seie at det er total mangel på sjarm og sosiale skills der, og i så måte sjølvtillit. Det er ikkje poeng i å betale for Tinder, for det fungerer som det skal i gratisutgåva.

 

edit: kvifor er det feil og grådig å ta betalt for ei teneste, forresten? Meg bekjent er jo Tinder i særklasse med å gi folk eit "nettdating"-alternativ som ikkje kostar pengar?

Endret av Teitgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tinder sin funksjon er vel som ellers i samfunnet? Det blir vel til kva du gjer sjølv av det. Du kan møtast og pøke ein gong, du kan date, du kan bruke det som validering etc. Om eg møter ei digg dame på ei kro, og eg spør ho om vi skal date blir vel ikkje det forskjellig frå om eg finner ho på Tinder og spør om date etter litt meldingar?

No er ikkje eg særleg opptatt av Tinder, men kan ha det moro med det medan eg ventar på ting etc, og det kjem jo inn ein neve matches i veka. Pratar med dei som pratar tilbake, og kjenner meg eigentleg ikkje igjen i "pulepulepulepulepule"-stempelet. Det kan ha med kven eg matchar med å gjere, men inntrykket er jo at det er som ellers - enkelte søker ting, enkelte vil prate, enkelte vil ha bekreftelse. Sånn er det på kafe og uteplassar også.

 

Du skal like ganske mange for å gå tom for likes, og OP svarar vel på eigen frustrasjon med å seie at det er total mangel på sjarm og sosiale skills der, og i så måte sjølvtillit. Det er ikkje poeng i å betale for Tinder, for det fungerer som det skal i gratisutgåva.

 

edit: kvifor er det feil og grådig å ta betalt for ei teneste, forresten? Meg bekjent er jo Tinder i særklasse med å gi folk eit "nettdating"-alternativ som ikkje kostar pengar?

Hvorfor misforstår folk hva tråden handler om? Jeg har jo sagt at det er tinder i seg selv som er ubrukelig og defekt, ikke det at jeg ønsker matcher eller ikke får matcher.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

1. Tinder, applikasjonen, fungerer.

 

2. Fullversjonen koster penger. Gratisversjonen er fortsatt gratis, den gir bare begrenset funksjonalitet med tanke på antall 'likes' i løpet av en dag.

 

Dette er noe helt annet enn for eksempel Sukker og Møteplassen, hvor du må betale for å kunne sende og lese meldinger.

Lenke til kommentar

1. Tinder, applikasjonen, fungerer.

 

2. Fullversjonen koster penger. Gratisversjonen er fortsatt gratis, den gir bare begrenset funksjonalitet med tanke på antall 'likes' i løpet av en dag.

 

Dette er noe helt annet enn for eksempel Sukker og Møteplassen, hvor du må betale for å kunne sende og lese meldinger.

Gratisversjonen suger.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...