TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2023 Skrevet 28. juli 2023 (endret) thomassit0 skrev (8 timer siden): Barnevogn selges. (Ubrukt). Det er jo ikke trist det, er det? Det er jo glad ting jo at den er ubrukt. 😮😮 Det er jo ihvertfall slik jeg ser det. 😊 Men uansett, la gå. 😃 Tilbake til leken: Brukt ødelagt barnevogn. Endret 28. juli 2023 av TheDarkSycamore - SCM
thomassit0 Skrevet 28. juli 2023 Skrevet 28. juli 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (14 timer siden): Det er jo ikke trist det, er det? Det er jo glad ting jo at den er ubrukt. 😮😮 Det er jo ihvertfall slik jeg ser det. 😊 Men uansett, la gå. 😃 Tilbake til leken: Brukt ødelagt barnevogn. Tanken var at den ble solgt ubrukt fordi graviditeten ikke gikk helt som den skulle/man ikke fikk barnet man håpte å få men den var kanskje litt kompleks ja 😄 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august 2023 Skrevet 1. august 2023 CorvusCorax skrev (13 timer siden): Glemmer deg aldri. Det er ikke trist greie det. Det er noe positivt. 🤔 Jaja, la gå da. 🤗 Tilbake til leken: Jeg glemte deg.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2023 Skrevet 8. september 2023 (endret) ...vondt i foten. Spoiler Fremdeles... Endret 8. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå