Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sette opp POST i Apache (for windows)


Anbefalte innlegg

Har lett både på apache sine sider og på google, men finner ingen løysning på dette problemet.

 

Har installert apache,php og mysql. Og alt fungerer utenom ein ting.

 

Post og Get funksjonene fungerer ikkje i det heile tatt. Vist eg bruker form tag'en på ei side, som sender variablene videre til ein annen side ved hjelp av "post eller get" så blir ikkje variablene sendt med. Så eg tipper post funksjonen er disabled i apache.

 

Kan nokon hjelpe meg med informasjon korleis eg kan enable dette i apache instillingene ?

 

På forhand takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker så mye, fungerer med begge. Satte på register_globals siden det er det letteste (satt og funderte litt på denne når eg satte det opp men lot den stå off siden det var anbefalt)

 

Men eit sidespørsmål:

 

På alle webservere eg har hatt konto hos har eg aldri trengt å bruke http_get_vars/http_post_vars for å hente fram variabler laget i andre filer. Og vanlegvis har eg aldri sett det i nokon av freeware scripta eg har lastet ned heller.

 

Så det eg lurer på er det ein sikkerhets risiko å kjøre med "register_globals" på ? Eller er den heller liten siden alle ser ut til å kjøre med den på.

 

På forhand takk

Lenke til kommentar

Vel, tidlegare var den default til on, og eg vil tru at mange enten ikkje har oppgradert, eller valgt å la den vere på for ikkje å lage trøbbel for alle brukarane som har basert seg på at den er på.

Men det er vel sett på som ein liten risiko ettersom dei har forandra default til off. Trur forresten det er ein liten artikkel om dette på sourcecode.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...