Gå til innhold

Hva spiser du i løpet av en dag? (Muskelbyggere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har akkurat begynt å trent for sommer kroppen selv. Har ikke helt kontroll over antall kalorier, proteiner eller karbohydrater å lignende. Jeg spiser så mye jeg klarer, ved så gjevne mellomrom som mulig.

I går spiste jeg:

2 stk skinke sandwicher (per sandwich: 2 brød, 3-4 skiver familieskinke, majones, 3 skiver agurk, 2 skiver ost).

2 stk lakse fillet + 2 raspet gulrot + en halv paprika tilført presset sitron.

1 Gainer Pro Shake, 1 Creatine Shake, 1 Recovery Pro shake + tilført O'boy og melk (recovery pro innehoder en blanding blandt annet av creatine og protein)

Avsluttet dagen med enda en middag med 2 stk laksefillet, 2 raspet gulrot, en halv paprika tilført presset sitron.


Men dette var en litt uvanlig dag. Jeg får som regel mat gjennom jobben, som består av umenskelig mengder mat. Dette varierer, noe som er årsaken til at jeg ikke har helt kontroll over inntaket av proteiner, kalorier og lignende.

Det er et varmeskap som som regel inneholder potet, grønsaker og noe kjøttmat som kylling, fisk, biff og lignende. Dette prøver jeg å forsyne meg av to ganger i løpet av natten (jobber nattevakt). Prøver også å spise en fiskemiddag bestående av minst 2 laksefillet etter endt arbeidsdag.

Eneste som er konstant uansett dag, er det jeg spiser i kantina akkurat i det jeg går av jobb. Dette er de to sandwichene :)

Skulle så gjerne ha spist mer, men spiser så jeg føler jeg må spy når jeg inntar dagens siste rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...