Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Men vi venter på Tele2


Anbefalte innlegg

Det startet med en bestilling av ADSL fra Tele2...

 

Etter ca. 2-3 ukers ventetid uten annen bekreftelse enn en mail med min ønskede installasjonsdato, tok jeg kontakt med dem for å høre hva som skjer...

 

De kunne da ikke finne noen bestilling på mitt nummer, noe jeg syntes var rart siden jeg satt med en bekreftelse på mail fra dem.

 

Vel, de registrerte en ny bestilling, med leverin litt over en uke etter den egentlige datoen jeg hadde fått, greit nok.

 

3 dager før det skulle installeres, hvor jeg ennå ikke hadde mottatt modem, ringer jeg dem for å høre hva som skjer...

 

Jo da, modem sendes iløpet av morgendagen, ingenting den dagen heller, modemet skulle sendes med budbil fra et sted 30min. fra der jeg bor.

 

I dag fikk jeg en telefon fra Bravida om at linjen skal være oppe innen klokken 1600 i morgen. Litt senere fikk jeg en sms fra Tele2 om at modem blir sendt i posten i dag...

 

Jeg ringer Tele2 nok en gang, hvor en hyggelig kundebehandler forteller at de faktisk har hatt leveringsproblemer med modemer og at de fikk de inn på lager i går. Jeg tilbød meg nok en gang å kjøre bortom dem og hente modemet mitt, men fikk beskjed om at det allerede var pakket og skulle sendes med Postens budbiltjeneste.

 

Jeg fikk opplyst pakkenummeret, men ennå er det ikke registrert noe på det nummeret hos posten ennå. Kanskje jeg får modemet i morgen?

 

Mitt poeng her er ikke å rakke ned på Tele2 eller å advare mot dem, jeg vil bare oppfordre dere andre som har bestilt om å følge opp sake deres....

 

Raskeste måte å komme gjennom på 02000 er å taste 3 med en gang de begynner å lese opp valgene og trykke 3 en gang til når de neste valgene kommer..

 

Beklager en lang post

 

Hilsen Hans

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hans, du må bare smøre deg med tålmodighet.Jeg måtte vente i 9uker.

Men det kommer vær sikker.Og ja, de har hatt problemer med forsinket

leveranser av modemer.

Men nå har jeg 704/128 uten noe begrensninger i nedlastninger :yes:

Husk den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!

Lenke til kommentar

Ja da... jeg vet at det skal ordne seg med tiden.... Men jeg er bare litt utålmodig....

 

Her bor man langt ute på landet og hadde ikke trodd at sentralen skulle bygges ut, men etter litt iherdig jobbing og en liten underskriftskampanje, ble det jo bra....

 

Det som er mest frustrerende er å ikke få et ærlig svar om at de har leveringsproblemer, det er jo greit det om de gir beskjed om det og ikke prøver å bortforklare...

 

Men men, kanskje klarer jeg å spore opp pakken i morgen, og kanskje jeg får tak i postmannen som skal levere den....

 

Den som venter, venter forhåpentligvis ikke forgjeves...

Lenke til kommentar

Vel, nå ligger modemet på postterminalen en halv time herfra... Men siden det ikke kom dit før ved 14 tiden på fredag, får jeg det ikke før mandag kveld.

 

Jeg har til og med fått mail fra posten hvor de sier at jeg ikke får lov til å dra en tur dit for å hente det.... Snufs....

 

Men på mandag mellom 17 og 21 er jeg lovet at det kommer....

 

:dribble:

Lenke til kommentar

Så Så Hans,helga går snart og du får modemet i hendene :thumbup:

Så er det bare å vente på oppkoblingen.Bare husk å ha det oppkoblet

og påslått dagen du skal kobles opp.

Jeg skulle kobles opp 12 nov men da jeg kom hjem fra arbeidet var

det ikke lys i linje dioden.

Så etter en liten middags lur kom jeg til å se bort på modemet og

da var det plutselig kommet på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...