OscarMike1 Skrevet 29. september 2016 Skrevet 29. september 2016 Har en asus dark knight router hvor jeg har koblet til en usb - disk. Tv'en finner disken, det samme gjør mobil og nettbrett via egne apper. Jeg ønsker å få tilgang til samme disken via macen slik at jeg kan droppe filer i den. Men jeg klarer ikke å legge den til i finder. Det er sikkert veldig enkelt og et skikkelig idiot - spørsmål, men jeg sitter helt fast. Noen som kan gi meg noen tips til hvordan det gjøres? Helt sikkert et standard opplegg.
LMH1 Skrevet 30. september 2016 Skrevet 30. september 2016 Du burde finne informasjon om dette på: http://www.asus.com/aicloud/
NoTrace Skrevet 30. september 2016 Skrevet 30. september 2016 Tipper den er delt som en SMB disk, og ikke AFP. Gå i Finder og trykk CMD+K. Der skriver du inn SMB://IP_TIL_ROUTER/SHARENAVN Eksempel: SMB://192.168.1.1/MyShare
OscarMike1 Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Skrevet 1. oktober 2016 Tipper den er delt som en SMB disk, og ikke AFP. Gå i Finder og trykk CMD+K. Der skriver du inn SMB://IP_TIL_ROUTER/SHARENAVN Eksempel: SMB://192.168.1.1/MyShare Det hjalp. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå