Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Det siste på både Ciaran & Ciara Morsflatbrød, Idealflatbrød eller Korniflatbrød??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober Forfatter Skrevet 22. oktober Jeg har verken ikke hørt om noen av de merkevarene der eller spist dem. Men jeg velger Mors Flatbrød. Kravle, krype eller åle seg frem?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Kravle på både Ciaran & Ciara Ostepølse, Løkpølse eller Chilipølse??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Dobbelstekt egg på både Ciaran & Ciara Saltpotetgull, Paprikapotetgull eller Salt&Pepperpotetgull??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober Forfatter Skrevet 22. oktober Paprika Potetgull Speilegg: knust plomme, hel plomme eller null plomme?
N-4K0 Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Gjerne hel plomme, men jeg knuser den når jeg steker egg selv. Salt, gastromat eller grillkrydder?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Grillkrydder på både Ciaran & Ciara Ribbe, Pinnekjøtt eller Lutefisk??
N-4K0 Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober (endret) Pinnekjøtt. Biffburger, svineburger eller kyllingburger? Endret 24. oktober av N-4K0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober Biffburger på både Ciaran & Ciara Rødpaprika, Gulpaprika eller Grønnpaprika??
N-4K0 Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Rød paprika. Biffburger, vegetarburger eller fiskeburger?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Biffburger på både Ciaran & Ciara Rødchili, Grønnchili eller Oransjechili??
N-4K0 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Grønn chili, den er tydeligvis svakest. Morsomme "banneord"/kallenavn: Såpekoker, soppehue eller stokkstein?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Såpekoker på både Ciaran & Ciara Rødpepper, Sortpepper eller Hvitpepper??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober C-vitamin på både Ciaran & Ciara Storfekjøttdeig, Svinekjøttdeig eller Kyllingkjøttdeig??
N-4K0 Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Svinekjøttdeig, det det går mest i. Løvskog, barskog eller jungel?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Jungel på både Ciaran & Ciara Granskog, Furuskog eller Regnskog??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Barbert på både Ciaran & Ciara Rødeepler, Guleepler eller Grønneepler??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå