Gå til innhold

Oktoberfest 2016 - tomsi42 - ME 45mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den sikringskosten så ut til å være av det mektige slaget. Noe også spoileren gjorde for så vidt. Ante ikke at du fikk schweinehaxe i Norge, har spist det i Tyskland en gang, den porsjonen jeg fikk da var _ikke_ liten.

 

Liker etterbehandlingen på "piggene ut". Bra kontraster, og du får frem det kalde og ubehaglige i denne typen behandlet stål. Solid tetthet av piggtråd må jeg si.

Lenke til kommentar

Synes nok at schweinhaxe så litt mer fristende ut enn ´sikringskosten´, ingen av dem bør vel inntas i for store mengder.

 

Enig i at du har valgt å fokusere rett i piggtrådbildet (selvsagt gjorde du det!), at det var et slikt tett knippe forsterket inntrykket av at du bør holde deg unna.

Lenke til kommentar

Den sikringskosten så ut til å være av det mektige slaget. Noe også spoileren gjorde for så vidt. Ante ikke at du fikk schweinehaxe i Norge, har spist det i Tyskland en gang, den porsjonen jeg fikk da var _ikke_ liten.

 

Liker etterbehandlingen på "piggene ut". Bra kontraster, og du får frem det kalde og ubehaglige i denne typen behandlet stål. Solid tetthet av piggtråd må jeg si.

Jeg har aldri sett Schweinhaxe i Norge før heller; dette var noe som Rema 1000 hadde i en kort periode i høst.

 

Synes nok at schweinhaxe så litt mer fristende ut enn ´sikringskosten´, ingen av dem bør vel inntas i for store mengder.

 

Enig i at du har valgt å fokusere rett i piggtrådbildet (selvsagt gjorde du det!), at det var et slikt tett knippe forsterket inntrykket av at du bør holde deg unna.

Det var kanskje ikke så lett så se, men begge bildene er av hax'en :)

 

Der var det kontraster i bilde-motiv ja, på 14 og 16 - tror jeg likte piggene best - sikringskosten ble litt for mektig.

Schweinhaxe er mekitg, men ille godt :) Med Oktoberfestøl til (av type Märzen).

 

Takk til alle for hyggelige kommentarer.

Lenke til kommentar

He, he. Har aldri blitt angrepet av skumle muffins noengang, kanskje jeg må kikke meg litt over skulderen nå.

Disse angriper rundt sidebeina ...

 

Liker godt "Med piggene ut". Fin komposisjon, toner og detaljer.

Takk

 

Nå ble jeg skikkelig redd, altså, skumle muffins må det være noe muffens med. Håper ingen ble altfor skremt.

Neida, alle koste seg :)

 

 

Nå ble jeg skikkelig redd, altså, skumle muffins må det være noe muffens med. Håper ingen ble altfor skremt.

Den var nå litt søt og da.........

 

Det er greit når det er fest for 10-åringer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...