Gå til innhold

Oktoberfest 2016 - smort1 - 27mm F2.8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Favoritt så langt er definitivt bilde 3 (veldig stilig bilde med fine farger, former og linjer og spurven er en artig bonus), men jeg liker også bilde 4 og 5.

Takker, HelenaN! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å se at fjellrekka står der ennå, men nå venter jeg bare på at du tar båten over slik at vi får se disse fjellene på nært hold. Kommer det til å skje i denne festen tro?

Skrevet

Godt å se at fjellrekka står der ennå, men nå venter jeg bare på at du tar båten over slik at vi får se disse fjellene på nært hold. Kommer det til å skje i denne festen tro?

Takker, k.n.b! :)  Blir nok ikke noen fjordkryssing med det første, så tror ikke det blir under disse festdagene (travelt opptatt på "rette" siden av fjorden, vettu...)..  ;)

Skrevet (endret)

Fin vri på bilde 1 - kjenner godt utsikten, jeg også, og denne hadde et nydelig lys fra himmelen.

Er det et X-T2 på vei? ;)

Takker, Bykatt! :)  Sitter foreløpig på gjerdet, men godt mulig jeg "mister balansen", om ikke så brått...  ;)  

Endret av smort1
Skrevet

Fin vri på bilde 1 - kjenner godt utsikten, jeg også, og denne hadde et nydelig lys fra himmelen.

Er det et X-T2 på vei? ;)

Takker, Bykatt! :)  Sitter foreløpig på gjerdet, men godt mulig jeg "mister balansen", om ikke så brått...  ;)  

Det er vel knapt mulig å oppdrive et X-T2 for tiden heller. Men det må være fristende om man er i markedet. Hvilket jeg ikke er. Tror jeg.

Skrevet

Grmf, blir bare mer og mer misunnelig på utsikten mot de fjellene der.

Jess, på tide å få tatt bilde av høstløvet før det detter ved neste vindpust.

Skrevet

Grmf, blir bare mer og mer misunnelig på utsikten mot de fjellene der.

Jess, på tide å få tatt bilde av høstløvet før det detter ved neste vindpust.

Takker, k.n.b!  :) 

Skrevet

Du er heldig som har slik en perlerad med fjell i bakgrunnen, som du utnytter fint her (7-8 oktober)

Å ja, visst går det mot høst, ingen tvil (10. oktober)

Skrevet

Du er heldig som har slik en perlerad med fjell i bakgrunnen, som du utnytter fint her (7-8 oktober)

Å ja, visst går det mot høst, ingen tvil (10. oktober)

Takker, JorunT! :)

Skrevet

12/10: Grafisk og stilig bilde av et motiv som fort kan unngå blikket til noen som ikke er i fotomodus.

13/10: Solid avsløring av en dekkoperasjon. Men spørs om det opprettes en Nobel-pris i foto for det da...

14/10: Du er visst i musikkmodus nå. Utrolig frodig innramming av noe som vanligvis fremstår mer industrielt kjølig.

Gjest Bruker-405938
Skrevet

Vurderer denne 27mm'n selv. Mest sannsynelig så blir det en slik...

Skrevet (endret)

Vurderer denne 27mm'n selv. Mest sannsynelig så blir det en slik...

Den er verdt pengene (liten, lett og med god ytelse)! :thumbup:

Endret av smort1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...