Gå til innhold

Index i FTP side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til at han kameraten din får opp slik struktur er at webserveren han bruker kjører på Apache(web server). Apache Tomcat har også denne funsjonen bare at det ser litt mer fancy ut. Kan hende dette er disablet hos ngt hvis de overhodet kjører Apache.

Dette må ikke forveksles med ftp. Men jeg regner med at du sikkert bruker ftp for å legge opp filene på denne web serveren.

 

Eks(min server):

Apache share

Apache Tomcat share

ja jeg bruker ftp//: for å legge inn filene... har det noe å si? åssen ellers skal jeg gjøre det? :)

Nei det har ikke noe å si at du bruker ftp til å legge opp filene til webserveren, er det mest vanlige. Finnes andre måter for upploading som de forskjellige hostene bestemmer. Noe av det jeg skulle frem til var at den mappe sharing strukturen ikke har noe med ftp å gjøre :roll:

Lenke til kommentar
prøv å last ned cuteftp herfra: [url="http://download.com.com/3000-2160-10216669.html?tag=lst-0-1"]dowload.com[/url]. Koble deg til siden din og sjekk rettighetene på mappene som du ikke får opp. Sørg for at alle har leserettigheter til disse mappene. Virker som om det er det som er problemet.

Ps! programmet er trialversion, men det funker veldig bra.
Lenke til kommentar
prøv å last ned cuteftp herfra: dowload.com. Koble deg til siden din og sjekk rettighetene på mappene som du ikke får opp. Sørg for at alle har leserettigheter til disse mappene. Virker som om det er det som er problemet.

 

Ps! programmet er trialversion, men det funker veldig bra.

det går også ann å sjekke det via explorer.. alle har leserettiheter på alle mappene... :yes:

Lenke til kommentar

Noen som sa dette?

 

Lag en .htaccess film en vanlig text fil som du renamer til .htaccess

inni denne skriver du

Options Indexes

 

hvis dette ikke funker kan det hende du må gjøre som meg og skrive dette isteden

Options +Indexes

 

Last opp filen til den mappa du vil skal kunne "liste filer", så skal det funke helt nydelig

 

evt også

chmod 664 filnavn, noe som en hvilkensomhelst god ftp klient støtter

Endret av Sugx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...