Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på at det er europeisk release i dag for NHL 17, så starter jeg denne nye tråden.

Velger å kalle den EA Sports NHL, slik at vi kan bruke den for fremtidige utgivelser også.

Gamezone har tydeligvis tatt seg vann over hodet hva gjelder lovnader om utsendelse, så det blir Elkjøp i lunsjen om en time :)

Og muligens hjemmekontor i morgen ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de endret noe særlig i gameplay i år, eller er det samme rælet?

Prøvde noen få kamper i betaen, og det mest markante var at pucken ikke var limt til køllene.

Man mister pucken mye enklere, så det er jo en klar forbedring i mine øyne.

Kan komme med mer etter jeg kommer meg hjem fra jobb.

Skrevet

Fikk sendingsbekreftelse fra gamezobe nå, så da er det nok tvilsomt at det kommer før helgen.. Kjedelig egentlig. Meningen med forhåndsbestilling er vel at du skal få det på releasedato?

Skrevet

Har de endret noe særlig i gameplay i år, eller er det samme rælet?

Litt off topic, men er du samme mann som har NHLprat?

Hehe nei, men godt gjetta

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd ;) Sitter og knoter med Eashl nå.

Fikk også sendingsbekreftelse fra Gamezone i dag, men jeg var og kjøpte i lunsjen på jobb, så det ryker tilbake i posten på mandag!

Endret av Hagberg87
Skrevet

Jeg har prøvd ;) Sitter og knoter med Eashl nå. Oslo Vikings for de som er interesserte ;)

Fikk også sendingsbekreftelse fra Gamezone i dag, men jeg var og kjøpte i lunsjen på jobb, så det ryker tilbake i posten på mandag!

Haha, bare å sende tilbake :)

Joiner i morgen ???

Skrevet

Jeg har prøvd ;) Sitter og knoter med Eashl nå. Oslo Vikings for de som er interesserte ;)

Kan sende det til meg istedenfor :p

Skrevet

Jeg husker jeg pleide å få spillet gratis av EA, det gikk fint da de sendte det fra Vancouver med FedEx. Da hadde jeg spillet én uke før alle andre. Så begynte de å sende fra Sverige. Da fikk jeg det to dager etter utgivelse. Endte med å kjøpe spillet på release.

Skrevet

Da er Spillet installert, så let the game begin :)

Deilig da :)

Jeg sitter på jobb og prøver å finne unnskyldninger for å dra hjem. Så langt ingen suksess ;)

Skrevet

Da er Spillet installert, så let the game begin :)

Deilig da :)

Jeg sitter på jobb og prøver å finne unnskyldninger for å dra hjem. Så langt ingen suksess ;)

Bah, kjedelig da :/

Skrevet

Spilt 50 kamper EASHL nå med et par kamerater, fantastisk moro! Rykket opp til 6.div, og vi gjør det rimelig bra. Tror dette blir min favoritt-mode i år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...