Gå til innhold

Kjøpe Xbox One S eller vente på Scorpio?


TTpokerTT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kommer helt an på hvor utålmodig du er, ettersom det fremdeles er ganske lenge til Scorpio kommer, pluss at du risikerer at den blir adskillig dyrere. 

 

Takk, er ganske utålmodig ja, men er så kjipt om man kjøper X S og så blir den bare utdatert av Scorpio litt over ett år senere

 

 

Microsoft har selv sagt at alle spill skal fungere både på Xbox One og Scorpio. Om Scorpio på et eller annet tidspunkt skal "ta over", så tror jeg ikke det blir å skje før 3-4 år etter at den er lansert, og da blir de trolig å lansere en konsoll som er kraftigere enn Scorpio igjen.

Lenke til kommentar

PS4 pro er vel kanskje også et alternativ? Den er jo ganske mye kraftigere enn XBOS. Scorpio blir riktignok kraftigere enn den igjen. Men om man som regel ender opp med både Playstation og XBox etter hvert. Så ender man jo med den kraftigste av begge på den måten. Man må bare klare seg et år til uten UHD BluRay om man går for PS4pro først. Skjønt, det er vel ikke 100% sikkert at Scorpio kommer med det heller. Men ville vært litt rart om den ikke gjør det, med tanke på at XBOS har det. Men har man ikke 4K TV med HDR, så er det jo ikke noen stor mangel..

Lenke til kommentar

Om du har Xbox One fra før er det ikke vits i å kjøpe Xbox One S om du ikke har 4k tv og filmer deretter. XB S vil ikke gi noen merkbar forskjell i spill bortsett fra noen få tilfeller. Og da er det snakk om minimal boost i frame rate. Om du ikke har noen konsoll ville jeg ha kjøpt meg en vanlig Xbox One frem til Scorpio kommer. Kjøpte meg en XB nr2 til å ha i stuen med kontroller og kinect på finn til en tusenlapp.

Endret av Fulltronpet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...