Gå til innhold

Doom, hva er det som skjer?


Anbefalte innlegg

Hva er greia med dette spillet og helt tilfeldig ytelse? Spillet virket veldig optimalisert  selv med det meste på maks og det var helt nydelig å spille, men sleit med å komme meg forbi 60 fps cappen. Unsett,når jeg starter spillet nå er det det helt krise. 3 fps in-game og i menyene.

 

Specs I profil. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fy faen for noe anal penetrerte greier altså. Fyrer det opp og 7 fps :rofl:

 

Hei,

har i5, 3.4 ghz, 970 gtx, 16 gb minne, win 7 ultimate, ligger på 60 fps konstant. Anbefaler deg å legge inn windows 7. :) Evt. disable sli mode.

 

 

 

Har windows 10 og er fornøyd med det. Når det fungerer kjører det veldig bra. Men det er jo helt faens jævla bingo med dette greiene her. Har prøvd å slå av SLI også, men gav meg digital AIDS det også. 

Lenke til kommentar

 

Fy faen for noe anal penetrerte greier altså. Fyrer det opp og 7 fps :rofl:

 

Haha! det var dagens  :laugh:

 

Kan det være verdt å prøve å starte spillet i geforce experience sine optimaliserte innstillinger ? 

 

 

Mener jeg testet det i går. Nvida foreslår å kaste absolutt alt på laveste innstillinger. Men du mener det kan ha noe får seg å starte det slik, og så stille alt opp igjen? Uansett..å komme hjem fra 12 timer med mas og fjas på jobb for å kunne nyte ett par øl og demon slakting...til å klure med dette fitteriet her i 50 min uten å få spillt en jævla dritt får meg til å angre på at jeg ikke kjøpte det til PS4 heller, hvor det faktisk kjører bra og ser bra ut.

Lenke til kommentar

 

Fy faen for noe anal penetrerte greier altså. Fyrer det opp og 7 fps :rofl:

Hmm, prøv å nedjustere skyggekvaliteten med ett eller to hakk. 

 

Edit: Om ikke, prøv å skru av Vsync, mulig den bare dreper alt. 

 

 

V-sync er av i Nvidia panelet og i spillet. Men at det går fra 60 + fps over natta til å øyepule meg med 7 fps er i grunn ganske utrolig. Det er liksom dette som gir meg avsmak fra hele PC-spillingen. Når det funker er det helt himmelsk, når det er dassprosjekt blir det fort mange timer bortkastet og det eneste man har oppnådd er å fylle stolen med pungsvette.

 

Jinxa det heftig i går ja :p

 

EDIT: Må nevnes at W10 er nylig installert for ett par dagers iden, og alt er rent og pent :) Mulig disse driverene her ikke samkjører med kortene mine og dette spillet. Uansett nitrist, da jeg faktisk likte spillet enormt mye bedre enn jeg hadde forventet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Fy faen for noe anal penetrerte greier altså. Fyrer det opp og 7 fps :rofl:

 

Haha! det var dagens  :laugh:

 

Kan det være verdt å prøve å starte spillet i geforce experience sine optimaliserte innstillinger ? 

 

 

Mener jeg testet det i går. Nvida foreslår å kaste absolutt alt på laveste innstillinger. Men du mener det kan ha noe får seg å starte det slik, og så stille alt opp igjen? Uansett..å komme hjem fra 12 timer med mas og fjas på jobb for å kunne nyte ett par øl og demon slakting...til å klure med dette fitteriet her i 50 min uten å få spillt en jævla dritt får meg til å angre på at jeg ikke kjøpte det til PS4 heller, hvor det faktisk kjører bra og ser bra ut.

 

 

Det høres veldig rart ut at Nvidia foreslår å starte alt på low settings. Min erfaring med Nvidia er at de setter alt på maks (Ikke alltid det er helt optimalt men greit nok).

 

Seriøst, hvor ofte laster man ned et spill å fyrer det opp uten problem. Det er ikke ofte. Enten så er klienten treg, eller så er filene korrupte eller så er patchen ødelagt, eller så vil ikke spillet starte  :laugh: PC gaming for alle penga, men jeg regner aldri med å spille et spill når jeg har kjøpt det. Tar alltid forbehold for alt som kan gå galt i prosessen.   

 

Edit: Prøvd å oppdatere drivere ? 

Endret av Disconnected
Lenke til kommentar

Ja ikke sant, og det passer meg dårlig når jeg kun har en 2-3 timer til rådighet å spille om dagen. Men nå burde vel dette spillet ha fått litt patcher siden lansering, men det er jo alltid ett og annet helvetes styr på PC. Akkurat det har ikke forandret seg siden sist jeg var Pro-PC :p

 

Jaja, da får man se om man gidder å ofre mere tid i morgen ettermiddag. Noen flere timer etter jobb til rådighet da :)

Lenke til kommentar

Ja ikke sant, og det passer meg dårlig når jeg kun har en 2-3 timer til rådighet å spille om dagen. Men nå burde vel dette spillet ha fått litt patcher siden lansering, men det er jo alltid ett og annet helvetes styr på PC. Akkurat det har ikke forandret seg siden sist jeg var Pro-PC :p

 

Jaja, da får man se om man gidder å ofre mere tid i morgen ettermiddag. Noen flere timer etter jobb til rådighet da :)

 

Hehe det vil nok aldri forandre seg. 

 

Prøv igjen i morgen. Men det rare her er at det fungerte den ene dagen men ikke den andre. Jeg forstår heller ikke hvorfor Nvidia setter alt på low. Jeg bruker nesten utelukkende v-sync i spill så det burde du prøve selvom Nvidia ikke har aktivert v-sync i panelet

Endret av Disconnected
Lenke til kommentar

 

 

Fy faen for noe anal penetrerte greier altså. Fyrer det opp og 7 fps :rofl:

Hmm, prøv å nedjustere skyggekvaliteten med ett eller to hakk. 

 

Edit: Om ikke, prøv å skru av Vsync, mulig den bare dreper alt. 

 

 

V-sync er av i Nvidia panelet og i spillet. Men at det går fra 60 + fps over natta til å øyepule meg med 7 fps er i grunn ganske utrolig. Det er liksom dette som gir meg avsmak fra hele PC-spillingen. Når det funker er det helt himmelsk, når det er dassprosjekt blir det fort mange timer bortkastet og det eneste man har oppnådd er å fylle stolen med pungsvette.

 

Jinxa det heftig i går ja :p

 

Mulig du kan få utnytta den pungsvetten, smør skjermkortet eller noe  :grin:   

 

Her er enda et skudd i blinde av en fiks ihvertfall: http://steamcommunity.com/app/379720/discussions/0/357286532027162691/

 

Kan også anbefale Ps4 versjonen, den er ganske så glatt selv om det er noen steg tilbake fra PC versjonen som er den ultimate opplevelsen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...