Sir_Bacon Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 God morgen. Jeg har i lang tid vært plaget med et ganske frustrerende problem. Noen ganger virker det som mobilen min prøver å ødelegge hørselen min, jeg hører på musikk og plutselig så stiger volumet til maks. Jeg vet ikke om dette er et Sony-problem, Android-problem, eller App-problem, men jeg må finne en løsning på dette. Noen der ute som har noen forslag? Telefon: Sony Xperia Z5 (E6653)OS: Android 6.0.1 Musikk-app: Spotify All hjelp mottas med takk.
ilpostino Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 Jeg har samme telefon og bruker Spotify og har hatt motsatt problem; problemet settes plutselig ned med tilhørende advarsel om at det kan ødelegge hørselen.
Sir_Bacon Skrevet 14. september 2016 Forfatter Skrevet 14. september 2016 Jeg har samme telefon og bruker Spotify og har hatt motsatt problem; problemet settes plutselig ned med tilhørende advarsel om at det kan ødelegge hørselen. Det hender jeg får den og, men det er gjerne fordi volumet har vært "høyt" i en lengre periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå