Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Wifi-adapter


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nylig en PC fra komplett, og det fulgte visst ikke med trådløst wifi-mulighet i pcen. Derfor må jeg kjøpe meg en adapter slik at jeg kan få det trådløst på PCen.

 

Jeg bestilte derfor en TP Link AC600, men hadde store problemer med å game, da jeg fikk random lag spikes som gjorde det umulig å spille. Derfor sender jeg denne tilbake igjen, og kjøper en annen.

 

Hva anbefales å kjøpe? Hva skal jeg egentlig se etter for å få trådløst nett uten lag spikes?

 

Og det er da ikke noe langsiktig alternativ å bruke kablet nett for å spille, så derfor må jeg ha wifi :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man krever max ytelse til gaming, så er det bare én ting som gjelder: Kablet nettverk.

 

Regner med at der er snakk om stasjonære PC. Noe av det viktigste da er å få antenne(-ne) unna den store metallboksen som vil skjerme for radiobølgene. Mulig USB-dingsen hadde fungert bedre hvis den satt i USB-skjøteledning og ble hengt høyere opp på veggen. ASUS PCE-AC68 er en bra løsning (hvis man ikke gidder å bruke kabel) fordi det er mye bedre antenner enn en knøttliten USB-dings og i tillegg er det mulig å flytte antennene vekk fra metallkabinettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...