Gå til innhold

– Pianolakk-versjonen av iPhone 7 får lett små riper


Anbefalte innlegg

 

Hvis folk kjøper deksel til denne gir jeg opp. Det er jo poengløst å kjøpe en telefonmodell fordi den ser ekstra fin ut, og så gjemme den. Skal en gå utifra dekselbruk må iPhones være det mest skjøre og stygge på markedet, siden alle gjemmer dem i deksler.

hva er det dugir opp?

Hva om de kjøper slike clearcases i silikon eller hardplast?

Like stygt. Deksel er deksel.

 

Men vi andre får jo en god latter da, så helt meningsløst er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo. Blir spennende å se salgstallene når de kommer, Apple har åpenbart ikke noe tro på ny rekord siden de ikke offentliggjør. Samtidig er de jo de eneste som offentliggjør salgstall per produkt overhodet, så synes ikke de bør tas for hardt når de nå går over til å bare rapportere pr. kvartal.

Jeg mente det ikke slik. Veldig enig i at Apple er veldig gode på å rapportere tall for produktene sine. De har jo ikke vært så offentlige med Apple Watch, men iPad salget vises jo individuelt selv om de har hatt nedadgående salg(samen med resten av nettbrettmarkedet). De er jo bedre enn alle andre såvidt jeg vet. Tallene de offentliggjør er også veldig troverdige. Ville sagt Apple er blant de mest troverdige selskapene når det kommer til tall ol. som de publiserer innenfor elektronikk. Til forbrukermarkedet selvfølgelig.

 

Bare påpekte at slutten på denne tradisjonen sannsynligvis kommer fordi de ikke tror de kommer til å sette ny rekord.

 

Det er sant som du sier, det er endel iPhone 7 128 og 256GB modeller med utsending 6-8 dager, som vel strengtatt betyr lanseringsdagen. 32GB derimot ser ut til å være sluttsolgt og har 2-3 uker over hele fjøla. Med unntaket av nevnte Jet Black da, der er det 3-4 uker på samtlige iPhone 7, og på iPhone 7 Plus er det enda verre; November (!).

 

iPhone 7 Plus er "utsolgt" over hele linja, samtlige har 2-3 uker levering, med unntaket av Jet Black som har levering i November.

 

 

Understreker vel bare det faktum at jeg kan se langt etter noen iPhone 7 Plus 128GB Jet Black på fredag  :no:

Det var derfor jeg lurte på om de kanskje har lavere produksjon av Jet Black, og mindre lager av den, for at den skal være mer eksklusiv. Som du sier så blir det jo neppe noen Jet Black for deg på fredag, og det vil nok ta en stund før du ser folk med Jet Black.

 

Eller har de bare undervurdert hvor fint folk synes denne så, og lagde derfor ikke så mange av dem. Svaret får man jo ikke, men ville bare vite hva andre tenkte om dette, som vet litt mer om hva Apple pleier å gjøre.

 

Det er jo et poeng med 32 GB versjonen også. Vil du ha telefonen på fredag, eller neste uke, så må du jo kjøpe en dyrere modell. Med mindre en kjøper Rose gold fra UK da :p Åpenbart ikke en populær farge der. (plus versjoen i 32GB er fortsatt 2-3 uker).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...