Gå til innhold

100 samband gikk ned midt på dagen. Det rammet trafikken til fiberselskapet hardt


Anbefalte innlegg

Det koster ikke 10 000kr for en bedrifts-avtale, men dersom du er avhengig av å ha nett >99% av tiden bør du ha redundante linjer med forskjellig føringsvei ut av huset og DET koster fort mye penger. Folk flest kan nok nøye seg med vanlig internettlinje og bruke 4G på mobilen som backup de få gangene nettlinjen faller ned.

 

Og hvorfor skriver du konsistent backslash når det skal være vanlig slash? Det heter gigabit/s, ikke gigabit\s. Jeg har lagt merke til det i flere av postene dine. Det er ikke ment som nedlatende eller frekt, jeg er genuint nysgjerrig.

 

 

http://www.bayonette.no/bedrift/

Det er ganske billig for å være bedriftmarkedet, men kan være broadnet tilbyr det samme.

Men har ikke gitt ut prislister på det, uansett veldig dyrt.

 

Er nok skrivefeil, kanskje jeg ikke bryr meg om det er 100% riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

India, India! Mother India! Disse personene nede i India har snart tilgang til alt av kritisk infrastruktur i Norge og kan når som helst stenge nede det de ønsker.

Ola Dunk følger ikke med i timen, så en dag sitter vi her. Uten mobilnett, uten internett og uten mulighet til å betale med kort i butikken. Butikken har heller ikke mulighet til å bestille varer for noen har betalt en Inder til å skrive "write erase" og "reload at 00.00" på alle ruterne han har tilgang til.

NSM og NKOM tenker kun på objektsikring. Hvem bryr seg om OSIKAN eller Østre Akervei når trusselen sitter 8,258 km unna?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

En privatperson? Hva i all verden er det som gjør at han ikke kan være uten nett en natt eller to?

For mange spiller ikke utfall om natten noen stor rolle, men med økende bruk av automasjon i hjemmet som styres over nett vil dette endres. De som allerede har alarm og overvåkningssystemer som benytter Internett/VPN for kommunikasjon bør ha backup over mobilt samband, men ikke alle løsninger støtter det.

 

 

Det er et godt poeng. Ja takk til rutere med støtte for 4G backup!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...