Gå til innhold

Phonzo blir start om en måned erstattet phonect


LMH1

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg bor i utlandet og brukte Phonzo lite siste året så fant nettopp ut at de var gått konk!! 

 

Men jeg har et 852xxx nummer som jeg skulle beholdt.  Ingen beskjeder fra Phonzp om at de skulle slutte. INGEN!  

 

Så da står jeg her uten norsk nummer. Kan jeg få overført nummeret til noen andre eller er det fortapt for alltid ? 

 

Hva blir erstatningen ?  Må bruke Skype nå uten telefonnummer

 

Nei, de sende ut BREV til kundene! Jeg fikk det - stå bare at de slutter og at de har funnet annen løsning for de som hadde abo. Penger for du nok ikke igjen ... 

Gå for www.callcentric.com .... se innlegg nedenfor - da kan folk ringe deg fra mange land til lokaltakst vha sipbroker!

Endret av ca119
Lenke til kommentar

For min del gikk jeg til www.callcentric.com på mitt IP-adapter (ringer nesten aldri.

Ikke noe INN-nummer*, men kan ringe ut fra USA)   * du kan få gratis USA nummer, men det må da ringes til noen ganger.

Betalte $5 prepaid som jeg kan ringe for - minuttpriser er greie til de fleste land.

En ting at andre kan ringe deg via et norsk nummer  - utlandspriser har jo stiget enormt på mobilen nå!

Det går via http://sipbroker.com så det blir et laaangt nummer :(    +47 21953762  PAUSE 461777856xxxx    men det gå fint/grei lyd

 

Du kan også få norsk nummer, men det koster $7/mnd så det er nok ikke lønnsomt.

Da er det bedre å ende opp hos:  

nextgentel.no    har abo fra 49k/(mnd (minstebetaling) til 89kr/mnd(kun startavgift per samtale 0.58kr) til 159kr/mnd  

telio.no         99kr/mnd med startavgift 0.59kr/samtale   til   219kr/mnd  inkl mange gratis land

iplink.no.      59kr/mnd top (start 0.49kr + 0.08kr/min)   til EU 99kr/mnd

 

Og så ser jeg akkurat på 

https://www.cellip.com/internationella-nummer/

50kr/mnd for norsk nummer .... har de overtatt PHONZO mon tror?

Endret av ca119
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...